درب شیشه‌ای اتوماتیک در چه کشورهایی بیشترین استفاده را دارد؟

چاپ صفحه

درب شیشه‌ای اتوماتیک در چه کشورهایی بیشترین استفاده را دارد؟

همان طور که می دانید هم زمان با پیشرفت علم واقتصاد همه جوامع رو به آسایش و رفاه بیشتر در مورد امکانات زندگی آورده‌اند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از این قضیه مستثنی نیستند.

آمارهای دقیقی در رابطه با اینکه درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک در چه کشورهایی بیشترین استفاده را دارند، در دسترس نیست، ولی به طور تخمینی بر اساس تقاضای مشتریان در کشورهای مختلف اعم از آمریکای شمالی، اروپا و بخش‌های در حال توسعه آفریقا و همچنین قسمت‌های بزرگی از آسیای شرق مثل چین، کره، ژاپن و در آخر مرکز آسیا و ایران از این درب ها استفاده می شود.

اگر می خواهید بدانید که کدام کشورها بیشتر تمایل به استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارند و دلیل این امر چیست، در ادامه این مقاله از شرکت سانادر، همراه ما باشید.

 

چرا هر روز بر تقاضای درب‌های اتوماتیک شیشه‌ایی افزوده می‌شود؟

هر چه می‌گذرد بر تعداد مشتریان درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک اضافه می‌شود و برای درک این موضوع کافیست چهره شهر را نسبت به ده سال پیش مقایسه کنید. هنر معماری با گذشت زمان و تغییرات مکانیزم سازه‌های ساختمانی تغییرات زیادی کرده است.

همیشه سعی بر آن بوده که از ابزار و مصالحی متناسب با محیط شهر سازی و مطابق با شرایط خاص آب و هوایی استفاده شود. بنابراین مسئولان شهرداری پس از تخریب ساختمان‌ها و خانه‌های فرسوده، تلاش می‌کنند از طراحی‌های نوین و کارآمد برای املاک جدید، بهره ببرند که یکی از مهم‌ترین این موارد درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک می‌باشند که هم مقرون به صرفه‌تر هستند و هم ظاهر زیباتری به اماکن شهری می‌بخشند.

 

کشورهای در حال توسعه و تاثیرات رشدشان بر بازار جهانی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای

 در سال‌های اخیر سرزمین‌های رو به پیشرفت معمولاً بیشترین میزان درخواست درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را داشته‌اند. بافت شهرها در این کشورهای در حال توسعه اغلب بسیار کهنه است و از میان این کشورها می‌توان به هند و اندونزی که دو کشور سیل خیز هستند، اشاره کرد.

باران‌های سیل آسا و آب گرفتگی معابر در این کشورها باعث بیشترین خسارت به مجتمع‌ها، ساختمان‌های اداری، دانشگاه‌ها، سینماها و فروشگاه‌های آنان شده است. جنس درب‌های اتوماتیک اغلب از شیشه است و نسبت به رطوبت و تبخیر هوا کاملاً مقاوم بوده و مانند درب‌های چوبی و آهنی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شوند. بنابراین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بهترین جایگزین برای درب‌های سنتی تخریب شده در این کشورها می‌باشند.

 

صنعت پزشکی به منظور رعایت بهداشت بیشتر، به درب‌های ایمن از آلودگی نیاز دارد

استانداردهای خاصی برای تأسیس یک بیمارستان یا یک مکان آزمایشگاهی و بهداری‌ها وجود دارد. مهم‌ترین بخش این استانداردها، طراحی ساختمان مربوط به فعالیت‌های پزشکی و بهداشت و درمان است. هم اکنون در ایران تمامی این مراکز بهداشتی مجهز به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هستند و از مزیت‌های خوب این درب‌ها گشوده شدن و بسته شدن به موقع توسط حس گرها می‌باشد.

از این رو، کار عبور کادر بیمارستان، مریض‌ها وعبور انواع ویلچر و برانکارد توسط این درب‌ها بهبود پیدا کرده‌اند و باعث نظم جالب توجهی در این مکان‌ها شده‌اند. همچنین نکته بسیار مهم دیگر در این میان، رعایت سطح بالای بهداشت به دلیل نبود دستگیره و عدم لمس دست افراد در حال عبور و مرور با این درب‌ها می‌باشد. ایران و کشورهای همسایه‌اش مانند عراق، عمان، سوریه و لبنان سعی در تجهیز کردن هر چه بیشتر اماکن بیمارستانی خود با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هستند و تمایل به استفاده هر چه بیشتر از آن‌ها دارند.

 

افزایش متقاضیان درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در کشورهای توریستی

صنعت گردشگری نیز در سرزمین‌های رو به رشد در حال ترقی و پیشرفت است و هر ساله تعداد بیشتری از توریست‌ها را به سوی هتل‌های اقصی نقاط جهان، روانه می‌کند. این قضیه خوب است ولی در این راستا، هتل‌ها باید مجهز به درب‌هایی باشند که بتوانند به واسطه‌ آن‌ها، خدمات بیشتری را به مسافرانشان ارائه کنند.

از طرفی آژانس‌های مسافرتی، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها درگیر جمعیت افراد بیشتری می‌شوند و همان طور که ذکر کردیم این مکان‌ها با وجود درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانند رفاه حال بیشتری را برای مردم به ارمغان بیاورند. بنابراین کشورهایی همچون ترکیه، دبی، کانادا، آمریکا، روسیه، ایتالیا، فرانسه، انگلستان و ... که بیشترین میزان جذب توریست را در هر سال به خودشان اختصاص می‌دهند، استفاده بیشتری از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای هتل‌ها، اماکن عمومی، فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و مراکز خرید خود دارند.

 

خانه‌های مدرن با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای

معماران و طراحان دکوراسیون منازل به این نتیجه رسیده‌اند که مردم دوست دارند در طول روز از انرژی خورشید در خانه‌هایشان کمال استفاده را ببرند. همچنین از دیدن منظره طبیعت بیرون از خانه در حالی که در اتاق‌هایشان استراحت می‌کنند لذت ببرند. در نتیجه شکل خانه‌ها رو به تغییر است و آن‌ها در تلاشند از سازه‌های شیشه‌ای استفاده کنند تا انسان را به محیط زیبای اطرافش پیوند بزنند.

کشورهای پیشرفته از این نوع خانه‌ها استقبال خوبی کرده‌اند و هر روز بر درخواست آن‌ها افزوده می‌شود. آمریکایی‌های مرفه بالاترین آمار را برای سفارش چنین خانه‌هایی به خودشان اختصاص داده‌اند و برای این منظور از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بسیاری در این کشور، برای ساختمان سازی و معماری استفاده می‌شود. همچنین سرمایه‌داران در کشورهای آلمان، روسیه، انگلیس، امارات، کویت و استرالیا نیز، تمایل بسیاری نسبت به استفاده از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک در منازل، هتل‌ها، رستوران‌ها، باغ‌ها و ویلاهای خود دارند.

 

قصرهای شیشه‌ای با درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای

ساخت تالارها و قصرهای شیشه‌ای وسیع در عربستان و کشورهای خلیج فارس به یک جور مدگرایی تبدیل شده است. امیران و پادشاهان عرب همیشه به دنبال متفاوت بودن هستند و سعی در جلوه دادن سبک‌های خاصی از زندگی کردنشان دارند. از این جهت، روز به روز بر قدرت نماییشان می‌افزایند و ثروتشان را در مالک بودن رؤیایی‌ترین و مجلل‌ترین ساخته‌های دست بشر صرف می‌کنند.

تالارها و قصرهای شیشه‌ای وسیعی برای ساخت توسط این شیخ‌ها و امیران عربی، سفارش داده می‌شود و موضوع به همین جا ختم نمی‌شود زیرا آن‌ها دوست دارند مجموعه کاملی در قصرشان داشته باشند که شامل آسانسورهای شیشه‌ای، آب نماهای کریستالی و گلخانه‌های عظیم شیشه‌ای باشد. برای هر چه زیباتر جلوه دادن مکان‌های مورد نظرشان هم از هیچ تلاشی صرف نظر نمی‌کنند و البته از هیچ هزینه‌ای امتناعی ندارند.

بنابراین عربستان همیشه طالب با کیفیت‌ترین و گران‌ترین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده و افراد سرمایه دار در امارات، ابوظبی، لبنان و ... ترجیح می دهند در خانه‌هایشان برای راحتی بیشتر از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای استفاده کنند. اگر سفری به این کشورهای عربی داشته باشید، قطعا مجذوب امارت‌های مجلل آن‌ها که مجهز به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هستند، می‌شوید و می‌بینید که تا چه اندازه آن‌ها به راحتی و رفاه در زندگی خود، با استفاده از این درب‌ها اهمیت می‌دهند.

 

گلخانه‌ها جای خود را به مزارع داده‌اند

گلخانه‌ها امروزه نقش مهمی در کشورهای جهان پیدا کرده‌اند. کشاورزان و باغ داران با تغییرات شرایط آب و هوایی کره زمین و از بین رفتن خاک‌های حاصل خیز، رفته رفته به کاشت محصولات گلخانه‌ای روی آورده‌اند و برای تولید محصولات باکیفیت خود، طالب کشت در گلخانه‌ها هستند. از این رو با تولید میوه‌های پرورشی مرغوب در گلخانه‌ها بر این امر صحه گذاشته و هر ساله تعداد زیادی گلخانه در سراسر جهان، احداث می شوند.

درست است که ایجاد گلخانه با ابعاد بزرگ برای افراد هزینه بر است ولی در غیر این صورت سرمایه‌هایشان همیشه تحت خطر بوده و به طُرُق مختلف  از جمله حمله آفات، خشک سالی، تغییرات ناگهانی دما و غیره از بین می روند که البته این موارد، باعث ضرر و زیان شدیدشان می‌شود. در نتیجه با کاشت سبزی‌ها، میوه‌ها، صیفی جات، قارچ‌ها و غیره، این افراد می‌توانند همه چیز را تحت کنترل خود در بیاورند و با خیال راحت به فروش محصولاتشان و کسب سود حاصل از تولیدات خود بپردازند.

اغلب گلخانه‌ها دارای سازه‌های شیشه‌ای هستند و نیازمند این می‌باشند که رفت و آمد راحتی داشته باشند و دچار آتش سوزی نشوند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای پاسخی بجا برای گلخانه‌ها هستند. بنابراین حتی زمانی که دست شما با تعداد زیادی گلدان، نهال یا نشاء پر شده و امکان باز و بسته کردن درب را ندارید، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در اختیار شما هستند و علاوه بر باز و بسته شدن اتوماتیک و ساده توسط سنسورهایی که دارند، زیبایی گلخانه را دو چندان کرده و تهویه هوای مطلوبی را نیز برای گلخانه شما به وجود می‌آورند.

جالب است بدانید که تقریباً امروزه تقریبا در همه کشورها صنعت گلخانه باب شده است و درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بسیاری به کشورهای مختلف صادر می شود تا نیاز گلخانه داران، برطرف شود.

 

شرکت سانادر سازنده مرغوب‌ترین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای

شرکت تولیدی سانادر ارائه دهنده ایمن‌ترین و با کیفیت‌ترین درب‌های اتوماتیک در ایران با پانزده سال سابقه درخشان است که در این زمینه فعالیت گسترده‌ای دارد. همچنین با افتخار در راستای صادرات درب‌های اتوماتیک و شیشه‌ای ضد حریق به کشورهای همسایه و جلب رضایت مندی مشتریان داخلی و خارجی فعالیت می‎کند. این شرکت که جزو برترین ارائه دهندگان درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در کشور می‌باشد، مرجع معتبر و مطمئنی برای خرید شماست.

از این رو شما می توانید انواع و اقسام درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک را در ابعاد، جنس‌ها، طرح‌ها و مدل‌های گوناگون، همراه با رنگبندی‌های جذاب و متنوع از آن تهیه کنید. با این حساب اگر قصد خرید اینترنتی درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک را دارید، می‌توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام کنید و یا در غیر این صورت با شماره‌های درج شده در سایت، تماس حاصل فرمایید.

درب شیشه‌ای اتوماتیک در چه کشورهایی بیشترین استفاده را دارد؟

تاریخ درج: 1401.02.21

230

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook