به کدام یک از شرکت های اجرا کننده درب اتوماتیک شیشه ای اعتماد کنیم؟

چاپ صفحه

به کدام یک از شرکت های اجرا کننده درب اتوماتیک شیشه ای اعتماد کنیم؟

نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای نیازمند بودجه‌ای است که سفارش‌دهندگان زیادی نگران پیدا کردن یک شرکت معتبر در زمینه اجرا این محصولات هستند. به منظور جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل در سفارش و نصب انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، لازم است شرکت‌های معتبر را شناسایی نمایید.

 

شرکت‌های درب اتوماتیک مختلفی در بازار مشغول به کار هستند که در میان آن‌ها، انتخاب بهترین گزینه باید بر اساس رزومه‌ای قوی و اعتبار آن شرکت انجام شود. بنابراین برای اینکه در طول استفاده از انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای دچار مشکل نشوید، بهتر است یک شرکت اجرا‌کننده درب اتوماتیک شیشه‌ای معتبر را انتخاب کنید.

در شرکت سانادر، مشتریان زیادی به ما مراجعه می‌کنند که از سواستفاده و کلاهبرداری‌های دیگر شرکت‌ها شاکی هستند. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید که مهم‌ترین مشخصه‌های یک شرکت درب اتوماتیک خوب و قابل اعتماد را معرفی کنیم.

 

راهنما لازم جهت خرید درب اتوماتیک شیشه ای

خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای نیاز به مشاوره‌هایی دارید که مهم‌ترین نکات راهنمای خرید انواع این درب‌ها به صورت زیر می‌باشد:

 

1) مکان نصب درب اتوماتیک

پیش از خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای، حتماً دقت داشته باشید که محل مورد استفاده آن در چه مکانی می‌باشد. بنابراین مشخص کنید دربی که قرار است سفارش دهید، در کجا نصب می‌شود؟ زیرا طراحی انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای بر اساس قرار‌گیری آن در مکان‌های مختلف صورت گرفته است.

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای شامل درب پارکینگ، فروشگاه، سازمان‌های ادارای و اداره‌های مختلف است که ساختاری متفاوت دارند. پس یکی از عوامل تعیین‌کننده در انتخاب نوع درب اتوماتیک شیشه‌ای، مکان قرار‌گیری آن می‌باشد.

 

2) نوع مختلف درب های اتوماتیک بر اساس ساختار متفاوت

درب اتوماتیک شیشه‌ای در انواع مختلفی طراحی شده است که تنوع بالا محصولات باعث می‌شود مشتریان انتخاب‌هایی متفاوت داشته باشند. یکی دیگر از نکات مهم خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای توجه به انتخاب مدل بر اساس کاربرد آن می‌باشد.

ما، در شرکت سانادر انواع مختلفی از درب‌های اتوماتیک را برای مشتریان ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید با مطالعه ویژگی‌های هر یک از این درب‌ها در بخش مقالات، انتخابی بدون نقص داشته باشید. انواع درب‌های تولید شده عبارتند از:

درب های اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی یکی از متداول‌ترین انواع آن است که طراحی آن باعث شده در راستای افقی، باز و بسته شود. اشغال فضای بسیار کم این درب‌ها باعث شده، مورد توجه طراحان زیادی قرار بگیرد. همچنین امکان سفارش آن در دو نوع فریم دار و فریم لس امکان‌پذیر است.

درب های اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی، اصولا در مکان‌هایی کاربرد دارد که بازشو بیش‌تری برای درب نیاز باشد. در این صورت با استفاده از این مدل درب‌ها که به صورت خطی و در راستای افقی حرکت می‌کنند، می‌توانید فضای بیش‌تری را برای رفت و آمد افراد ایجاد نمایید.

در این قسمت، ما دو مدل از کاربردی‌ترین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را معرفی کردیم. انواع دیگری نیز وجود دارد که با انتخاب هر یک ممکن است مبلغ متفاوتی داشته باشند. از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می توان به مواردی مانند درب‌های سوئینگ، فولدینگ و ... اشاره کرد.

 

3) کیفیت درب مورد نظر

لوازم درب اتوماتیک شیشه‌ای مانند موتور الکترومکانیکی و برد الکتریکی فرمان درب برقی، بر کیفیت محصول شما تاثیر گذار است.

 

4) ابعاد درب اتوماتیک

یکی دیگر از عوامل مهم پیش از خرید، اندازه‌گیری ابعاد محل مورد نظر برای نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد. همچنین این فرآیند باعث می‌شود قیمت سفارشات نیز متفاوت از یکدیگر باشند. بنابراین برای یک انتخاب مناسب هنگام خرید انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای، بهتر است پیش از ثبت سفارش خود؛ ابعاد مورد نظر را اندازه‌گیری کنید.

 

 

عوامل موثر در تعیین قیمت درب های اتوماتیک

اپراتور درب شیشه‌ای اتوماتیک که بر اساس کشور و شرکت تولید‌کننده تعیین می‌گردد، مدل‌های مختلفی از این درب‌ها را ایجاد می‌کند. این مورد می‌تواند عامل موثری در تعیین قیمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای باشد.

همچنین از موارد موثر دیگر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌توان به نوع فریم‌های شیشه و پهنای درب اشاره کرد. از دیگر عوامل تاثیر‌گذار؛ ابعاد درب اتوماتیک شیشه‌ای، میزان متراژ شیشه به کار رفته در آن و شکل ظاهری منتظم یا منحنی محسوب می‌شود.

قیمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به عوامل دیگری مانند موارد زیر بستگی دارد:

نوع موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای و میزان قدرت آن وابسته به تغییر در ابعاد استاندارد این درب‌ها می‌باشد.

در صورتی که طرح لوگو خود را بر شیشه درب مورد نظر ثبت کنید نیز قیمت متفاوتی خواهد داشت.

رنگ شیشه سکوریت نصب شده نیز از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد.

 

مهم ترین نکات سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای با توجه به سودجویانی که تحت عنوان شرکت‌های بزرگ فعالیت می کنند؛ با چالش‌های زیادی مواجه است. بنابراین نکات زیر را پیش از سفارش درب اتوماتیک شیشه‌ای در نظر داشته باشید:

الف) عقد قرارداد با شرکت‌های درب اتوماتیک معتبر

شرکت‌های درب اتوماتیک ثبت شده و واقعی، یکی از بهترین طرفین قرارداد در خرید انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشند. پرداخت هزینه بیش‌تر در صورت بستن قرارداد با این شرکت‌ها با توجه به معتبر بودن آن‌ها، قطعا به نفع شما می‌باشد.

ب) بازدید از پروژه‌های قبلی

تجربه بیش‌تر از ۱۲ سال شرکت درب اتوماتیک سانادر، با رزومه قوی و پروژه‌های موفق؛ به خوبی تضمین می‌کند که خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای شما بدون هیچ گونه مشکلی انجام خواهد شد. همچنین در صورت تمایل، مشتریان می‌توانند تمامی پروژه‌ها را بازدید و با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنند.

ج) عملکرد فعال

ثبت پروژه‌های مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ای در شرکتی که قصد دارید سفارش خود را ثبت کنید نیز ضروری است. به گونه‌ای که شما از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان تیم بتوانید پروژه‌های مختلف این شرکت درب اتوماتیک را بازدید کنید و در مورد سفارش خود تصمیم بگیرید.

د) همراهی مشتریان حتی بعد از دریافت محصول

ما، در سانادر تمامی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای خود را با رعایت نکات لازم تحویل داده و نصب می‌کینم. اما در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان استفاده از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، کافی است با کارشناسان ما برای ارائه خدمات پس از فروش همراه باشید.

ه) تحویل در بازه زمانی معقول

نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای و تحویل آن بایستی در بازه زمانی‌ای منطقی صورت بگیرد. بدین منظور با طی نمودن مراحل ثبت سفارش و تحویل، اجرا و نصب آن در بازه زمانی کوتاهی توسط تکنسین‌هایی ماهر انجام می‌شود.

 

انتخاب مورد اعتماد ترین شرکت اجرا کننده درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت‌های درب اتوماتیک زیادی مدعی هستند که کاری با کیفیت و بدون نقص تحویل می‌دهند. با توجه به این موضوع، کمی انتخاب برای مشتریان سخت‌تر شده است. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و بستر اینترنت، شرکت‌های زیادی دارای وبسایت و فعالیت آنلاین هستند. با یک سرچ ساده متوجه خواهید شد که به کدام یک از شرکت‌های اجرا‌کننده درب‌های اتوماتیک می‌توانید اطمینان کنید.

از طرفی همین فضای اینترنت باعث شده سودجویان زیادی به اسم برند‌های مختلف مدعی باشند که یک شرکت معتبر هستند. اما شما با چند راهکار به خوبی می‌توانید این سودجویان را از شرکت‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای معتبر جدا و شناسایی کنید.

- بازدید از محل فعالیت شرکت درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌تواند خیال شما را از معتبر بودن آن راحت کند. زیرا افراد سودجو هرگز محلی برای تجمع و فعالیت به صورت گروهی ندارند. بنابراین به این نکته توجه کنید. همچنین ممکن است برخی افراد به قصد سواستفاده، علیرغم داشتن محلی برای فعالیت؛ افراد کمی را به کار گرفته باشند. در این صورت بهتر است بیش‌تر تحقیق کنید.

- اخذ اساس نامه، روزنامه رسمی، کد اقتصادی و برگه ارزش افزوده؛ می‌تواند دلیل خوبی برای بررسی معتبر بودن یا جعلی بودن شرکت‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای باشد. بدین منظور کافی است بعد از گرفتن اطلاعات گفته شده، آن‌ها را در اینترنت جست و جو کنید و از معتبر بودن آن اطمینان یابید.

- یکی دیگر از بهترین مدارک شناسایی حقیقی یا جعلی بودن یک شرکت، اظهارنامه مالیاتی آن می‌باشد. زیرا شرکت‌های جعلی درب اتوماتیک شیشه‌ای فاقد هرگونه پرونده در مراکز مالیاتی هستند.

شرکت سانادر با در نظر‌گیری تمامی شرایط مذکور و به کار‌گیری پرسنلی با تجربه، سعی در ارائه بهترین محصولات درب اتوماتیک شیشه‌ای به مشتریان دارد. شما می‌توانید از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان ما، نسبت به خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای اقدام کنید.

بنابراین با توجه به شرکت‌های زیاد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و ادعای هر یک در معتبر بودن، شما می‌توانید مطابق تمامی این راهکار‌ها؛ حقیقی یا جعلی بودن آن را شناسایی کنید. از طرفی اعتبار شرکت‌های درب اتوماتیک باعث می‌شود، با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید. شما می‌توانید با بررسی تمامی مجوز‌های مذکور در وبسایت سانادر و تماس با کارشناسان، نسبت به معتبر بودن شرکت ما اطمینان یابید.

به کدام یک از شرکت های اجرا کننده درب اتوماتیک شیشه ای اعتماد کنیم؟

تاریخ درج: 1401.02.21

265

12

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook