چرا درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به سایر درب ها بهتر است؟

چاپ صفحه

چرا درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به سایر درب‌ها بهتر است؟

درب اتوماتیک شیشه‌ای یکی از انواع درب‌های موجود در بازار است که علاوه بر زیبایی، بسیار مستحکم و کاربردی است. تقریباً برای هر مکانی درب شیشه‌ای اتوماتیک مناسب است و می‌توانید از آن برای منزل، اداره، شرکت، هتل، رستوران، ویلا، باغ یا هر کجا که می‌خواهید، بسته به نیازتان استفاده کنید. این درب‌ها برای تنظیم ترافیک عالی عمل می‌کنند و رفت و آمد آسان از آن‌ها باعث شده که برای مکان‌ها مختلف اعم از مکان‌های عمومی و پر تردد، بی نظیر باشند.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به دلیل اینکه از شیشه ساخته می‌شوند، ظاهری شیک و مدرن دارند و به انتخابی محبوب برای فضاهای تجاری و لوکس تبدیل شده‌اند. بنابراین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از نظر کارایی، عملکرد و زیبایی‌شناسی در سطح بالایی قرار دارند و می‌توانند حتی در توسعه کسب‌وکار و جذب مشتریان و مراجعین شما نقش داشته باشند.

مطمئنا اگر قصد خرید درب معمولی یا درب اتوماتیک شیشه‌ای را داشته باشید، ابتدا تحقیقاتی را صورت می‌دهید تا از چگونگی درب‌ها، ویژگی‌هایی که دارند، عملکردشان، دوام، قیمت و جنس آن‌ها مطلع شوید. در این راستا می‌توانید از فروشندگان درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بخواهید که کاتالوگ محصولات خود را در اختیارتان قرار دهند تا به خوبی امکان مقایسه و ارزیابی مدل‌های موجود را انجام دهید و خریدی مطمئن و باکیفیت را تجربه کنید.

شاید به درب های اتوماتیک  شیشه ای اطمینان چندانی نداشته باشید و قبلا هرگز از آن ها استفاده نکرده باشید. از این رو بین دو راهی مانده اید که درب‌های معمولی را تهیه کنید یا درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک. ما در این مقاله قصد راهنمایی کامل شما را در این زمینه داریم؛ بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر با این درب‌ها و برتری‌شان نسبت به درب‌های معمولی پی ببرید، توصیه می‌کنیم که در ادامه این مطلب از شرکت سانادر، همراه ما باشید.


 

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یا درب‌های معمولی، کدام گزینه بهتر است؟

به طور کلی ویژگی‌هایی همچون ظاهر مدرن و شیک، امنیت بالا، نصب آسان، مقرون به صرفه بودن، بهینه سازی مصرف انرژی و ... عواملی هستند که درب اتوماتیک را به انتخابی هوشمندانه برای هر نوع کسب و کاری تبدیل می‌کنند. خوب است بدانید که به طور کلی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به دو دسته کشویی و چرخشی تقسیم می‌شوند که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

1. درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی

این درب‌ها یک راه حل عالی برای فضاهای کوچک هستند. زیرا آن‌ها به صورت کشویی روی ریل‌هایی می‌لغزند و بدون نیاز به باز شدن درب و اشغال شدن فضای اضافی، عمل می‌کنند. از طرفی ابعاد و اندازه‌های مختلفی از آن‌ها موجود است که می‌توانید هر مدل از آن را متناسب با فضایی که مد نظر دارید، تهیه کنید.

علاوه بر این، سنسورهای پیشرفته و موتور دانکر آلمانی در این درب‌ها بکار رفته و آن‌ها را بسیار کارآمد ساخته است. از طرفی این درب‌ها به خوبی مجهز به ویژگی‌های امنیتی هستند که مطمئناً برای هر محیط، ضروی است. از شرکت‌ها و ساختمان‌های مسکونی گرفته تا رستوران‌ها، هتل‌ها و مغازه‌ها، این درب‌ها را استفاده می‌کنند و به عملکرد عالی آن‌ها ایمان دارند.

2. درب اتوماتیک شیشه‌ای چرخشی

این مدل از درب‌های اتوماتیک حالت دورانی برای باز و بسته شدن دارند و برای کنترل ترافیک در رفت و آمد های شدید، عالی هستند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چرخان نیز در بین مشاغل مختلف محبوب هستنند و شما می‌توانید نمونه‌هایی از آن‌ها را در رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، هتل‌ها و ... مشاهده کنید. از آنجایی که این درب‌ها در هر دو جهت باز و بسته می‌شوند، برای جابجایی، آسان‌تر و کارآمدتر هستند و زیبایی منحصر به فردی را نیز برای هر محیط به ارمغان می‌آورند.

اما حالا که با مدل‌های پرطرفدار درب اتوماتیک شیشه‌ای آشنا شدید، بیایید مقایسه‌ای داشته باشیم که آیا این درب‌ها بهتر هستند یا درب‌های معمولی؟

رفت و آمد راحت

درب‌های اتوماتیک به راحتی باز و بسته می‌شوند و این عملکرد خود را مدیون سنسورهایی هستند که درونشان تعبیه شده است بنابراین عبور و مرور افراد را راحت‌تر می‌کنند.

طراحی ایده آل

درب‌های کشویی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که به صورت افقی بر روی ریل‌های فلزی ثابت در قاب‌های بالا و پایین نصب می‌شوند. در کنار درب، غلتکی برای باز شدن تعبیه شده است. بنابراین در هنگام باز شدن، کرکره برقی درب شروع به کار می‌کند و بدون اینکه با فضای بیرونی تداخل داشته باشد، باز و بسته شدن درب را امکان پذیر می‌کند. امروزه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای انتخاب محبوبی برای نصب در مناطق مختلف با معماری و طراحی‌های مختلف هستند و می‌توانید از نمونه‌های کلاسیک و مدرن آن‌ها انتخاب کنید.

تنوع بیشتر

در گذشته درب‌های لولایی معمولی تنها گزینه‌ای بودند که برای محیط‌های مختلف استفاده می‌شدند. اما امروزه مدل‌های متنوع و رنگ بندی‌ها و طرح‌های جذابی از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در بازار وجود دارد و هر کس با هر سلیقه‌ای که داشته باشد، می‌تواند درب مورد نظرش را تهیه کند.

زیبایی و نمای بهتر

درست است که درب‌های معمولی را می‌توان سفارشی سازی کرد ولی آنقدر مدل‌های بی نظیری از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در بازار وجود دارد که باعث می‌شود هرگز به فکر استفاده از درب‌های معمولی نیفتید. همچنین درب شیشه‌ای اتوماتیک همانطور که از اسمش پیداست، دارای شیشه‌های بزرگ است و مناظر بیرون از ساختمان مورد نظر را در تمام طول سال به نمایش می‌گذارد. بنابراین می‌توانید به کمک این درب‌ها از چشم انداز باغ، آسمان، خیابان یا سایر محیط‌های اطراف لذت ببرید و محیط خود را از دلگیر بودن، رها کنید.

صرفه جویی در فضا

به دلیل کشویی بودن درب اتوماتیک شیشه‌ای، این درب‌ها به هیچ عنوان فضاهای بیرونی را مسدود نمی‌کنند. اما در مقابل درب‌های معمولی برای هر بار باز و بسته شدن به فضای بسیاری نیاز دارند و باید حتماً پشت یا مقابل آن‌ها کاملاً خالی و بدون اساسیه باشد. با این حساب اگر فضای کمی دارید و می‌خواهید رفت و آمد راحتی داشته باشید، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را برای خود انتخاب کنید.

تعمیر و نگهداری آسان

درب‌های معمولی از لولا استفاده می‌کنند. لولاها با گذشت زمان ضعیف می‌شوند. همچنین اگر درب آهنی باشد ممکن است در معرض زنگ زدگی قرا بگیرد و اگر هم چوبی باشد، احتمال پوسیدگی آن را تهدید می‌کند. درب شیشه‌ای اتوماتیک چنین مشکلاتی را ندارد و به آسانی می‌توان تا مدت‌ها از آن‌ها استفاده کرد. از طرفی اگر از مدل‌های مرغوب شرکت سانادر، درب اتوماتیک خود را خریداری کنید، به دلیل استفاده از موتور دانکر آلمان اصل، بسیار قوی و مستحکم هستند و هیچ هزینه‌ای بابت تعمیر و نگهداری به شما تحمیل نمی‌کنند.

سیستم ایمنی بهتر

طیف گسترده‌ای از سیستم قفل وجود دارد که می‌توانید بر روی درب‌های معمولی ایجاد کنید ولی هیچ کدام امنیت قفل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را برای شما فراهم نمی‌کنند. هنگام سرمایه گذاری برای خرید درب مطمئناً، امنیت یک نکته مهم برای شما خواهد بود. صاحبان املاک مسکونی معمولاً به دنبال درب‌هایی هستند که بیشترین ایمنی را برای خانه‌شان فراهم کنند و مانع از سرقت سارقان شوند.

تهویه بهتر

نصب درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک باعث می‌شود هوا و آفتاب بهتر به داخل ساختمان راه یابد. از آنجایی که باز و بسته شدن درب به شکل اتوماتیک انجام می‌شود، گردش هوا در نواحی داخلی ساختمان به خوبی صورت می‌گیرد و می‌توانید از تهویه مطبوعی که جریان پیدا می‌کند، لذت ببرید.

بهره وری بیشتر از انرژی

درهای کشویی عایق خوب و کارآمدی دارند و تضمین می‌کنند که محیط مورد نظر شما در زمستان گرم و در تابستان خنک باقی می‌ماند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مجهز به واشرهای کامپوزیتی هستند و از این رو عایق حرارتی مطلوبی را به وجود می‌آورند. بنابراین درب‌های معمولی در مقایسه با درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک، کمتر مانع از آب و هوا و صدا می‌شوند و گرد و غبار، باد و باران را از خانه دور نمی‌کنند. از این رو بهره وری بیشتر از انرژی و جلوگیری از هدر رفت ان در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بهتر انجام می‌شود.

حمایت از نور طبیعی

درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک شیشه‌های بسیار بزرگی دارند و به صورت قدی بوده و فضای بسیاری را شامل می‌شوند. این درب‌ها باعث می‌شوند که نور را به میزان قابل توجهی وارد محیط داخلی ساختمان شود و روشنایی طبیعی را تأمین کند. بنابراین صرفه جویی خوبی در نور محیط صورت می‌گیرد و می‌توانید بدون نیاز به تجهیزات روشنایی، نور مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

بهداشت محیط کار

درب های شیشه ای اتوماتیک به دلیل اینکه به صورت خودکار باز و بسته می شوند و نیازی به دخالت دست در آن نمی باشد،همیشه تمیز بوده و نیازی به نیروی کار جهت نظافت درب و محیط اطراف نیست.

 

 

 

بهترین درب اتوماتیک مورد نظرتان را از شرکت سانادر خریداری کنید

شرکت سانادر در زمینه ارائه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، فعال است و برای جلب رضایت همه جانبه مشتریان خود می‌کوشد. محصولات این شرکت کاملاً مطابق با استانداردهای جهانی هستند و می‌توانند تمامی انتظاراتی را که از یک درب اتوماتیک شیشه‌ای دارید، با خرید از محصولات آن در اختیار داشته باشید.

شرکت سانادر تا به امروز نقش به سزایی در معرفی و راه اندازی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای داشته و خدمت رسانی خوبی را به مشتریان خود داشته است. همچنین این شرکت با داشتن کادری فنی و باتجربه که متشکل از متخصصین زبده و نیروهای کاری حرفه‌ای است، بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را به بازار عرضه می‌کنند. تمامی محصولات شرکت سانادر در سراسر کشور به فروش می‌رسند و تا کنون بالاترین میزان رضایت را از دید مخاطبان داشته‌اند.

بنابراین اگر شما نیز به فکر انتخاب و خریداری انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای باکیفیت و بادوام هستید، می‌توانید به راحتی با شماره‌های 44225072 -021 و 44225039 -021 تماس بگیرید یا سفارشات خود را از طریق سایت این مجموعه ثبت کنید.

 


چرا درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به سایر درب ها بهتر است؟

تاریخ درج: 1401.02.18

236

11

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook