انواع جک پارکینگ

چاپ صفحه

جک پارکینگ درواقع وسیله‌ای است که ما خیلی در ساختمان‌های امروزی آن را می‌بینیم وجود این قطعه باعث شده‌است و خیلی از مسائل و مشکلاتی که در گذشته افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند و وجود داشت حل‌وفصل یابد درواقع این مدل جک به شما کمک می‌کند تا برای ورود و خروج از ساختمان دیگر نیاز به پیاده شدن از اتومبیل‌تان نداشته باشید.

این جک با سیستم و کارایی که دارد همین طور قابلیت‌های مختلف و گوناگونی را هم ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن بهره بگیرید.

البته نکات زیادی در مورد این دو وجود دارد اما هر محصولی که محبوب شود مدل‌های گوناگونی هم از آن ایجاد می‌شود که کمک می‌کند تا افراد بتوانند درست و اصولی از آن بهره بگیرند.

در مورد این محصول هم این ویژگی صدق می‌کند در حال حاضر انواع گوناگونی از این مدل جک وجود دارند که دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد و در ادامه ما قصد داریم چند مدل از آن‌ها را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

 

نحوه کارکرد درب اتوماتیک

پیش ‌از آن که بخواهیم به انواع و اقسام جک پارکینگی اشاره کنیم؛ بهتر است. نگاهی به درب اتوماتیک بیندازیم؛ چرا که درب اتوماتیک جزء محصولاتی است که جک پارکینگ روی آن تاثیر خیلی زیادی دارد.

 

درب‌های اتوماتیک ازجمله محصولاتی هستند که به ‌صورت هوشمند و خودکار باز و بسته می‌شوند و جک برقی یا همان جک پارکینگ در این محصول به دو صورت استفاده می‌گردد یا با استفاده از حسگرهای چشمی که به صورت خودکار باز و بسته‌ شده یا با استفاده کردن از ریموت دستی که فرد باید ریموت را فشار دهد تا در باز و بسته شود.

از طرفی درب‌های جک دار که در دست درب اتوماتیک می‌باشند با بهره‌گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی با استفاده از یک ریموت دستی در مواقع لازم باز و بسته می‌شود. از این مدل درب برای راحتی و امنیت در پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مدل ‌های گوناگون این محصول

جک پارکینگ به دو دسته کلی تقسیم می‌شود که از جمله آن می‌توان به جک‌های الکترومکانیکی و جک‌های هیدرولیکی اشاره کرد و جک‌های الکترومکانیکی برای درب‌های سبک که تردد کم و عرض پایین دارند استفاده می‌شود.

معمولاً ساختمان‌های مسکونی که دارای تعداد واحد کمی هستند و با استفاده از نیروی مکانیکی و چرخ‌دنده‌ها کار می‌کنند به سراغ این مدل جک می‌روند.

از طرفی در مقابل آن جک هیدرولیکی را داریم که جک هیدرولیکی برای درب‌های سنگین و ساختمان‌هایی که رفت ‌و آمد زیادی دارند؛ به کار گرفته می‌شود جاهایی که عرضه بالا می‌خواهند باید از جک‌های هیدرولیکی استفاده شود.

از طرفی این جک با استفاده از فشار روغن کار می‌کند که تفاوت آن با جک الکترومکانیکی این است که آن جک با نیروی مکانیکی و چرخ‌دنده فعالیت می‌کند در جک درب هیدرولیکی برای امنیت بیشتر و جفت شدن لینک‌ها روی همدیگر به سراغ قفل برقی می‌روند.

 

نکاتی برای خرید این محصول

برای این که بخواهید جک پارکینگ را بخرید باید به یک سری نکات توجه کنید. کیفیت محصول در قدم اول از اهمیت بسزایی برخوردار است. از آن جایی که جک پارکینگ؛ دائما در معرض استفاده است؛ شما باید از محصولات با کیفیت استفاده کنید؛ به همین دلیل پیشنهادی که ما در قدم اول داریم این است که حتما حتما کیفیت را اولویت هر چیز دیگری قرار دهید. نکته بعدی برند محصولات است. اگر محصولاتی که می خرید از برند معتبر باشند؛ خدمات پس از فروش خوبی به شما ارائه می دهند. نکته بعدی که باید بدانید این است که حتما در مورد گارانتی از شرکت های ارائه دهنده سوال کنید. سانادر مجموعه ای معتبر است که می توانید از محصولات آن استفاده کنید بدون آن که نگران کیفیت آن باشید.


انواع جک پارکینگ

تاریخ درج: 1400.12.12

574

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook