جک پارکینگ و نکاتی در مورد آن

چاپ صفحه

جک پارکینگ قطعه‌ای می‌باشد که برای باز و بسته کردن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل بکار می‌رود. این درب با استفاده از دکمه ریموت روی آن انجام‌شده و خیلی ساده و راحت امنیت را ایجاد می‌کند. درواقع جک درب پارکینگ باعث شده تا خیلی از مشکلات گذشته حل‌وفصل شود. اگر در زمان قدیم می‌خواستید ماشین یا وسیله‌ای را از درب پارکینگ ورود یا خروج کنید؛ باید راننده از خودرو پیاده می‌شد و درب را به‌صورت دستی باز می‌کرد و ماشین را داخل پارکینگ می‌برد و سپس پیاده می‌شد و درب را می‌بست. درصورتی‌که در حال حاضر با وجود این قطعه دیگر این مشکلات وجود نداشته و دیگر نیازی نیست تا افراد از خودرو پیاده شوند تا درب را باز کند جک پارکینگ با توجه به ویژگی‌هایی که دارد و با توجه به سنسور و قطعاتی که روی آن قرار گرفته‌است خیلی ساده و راحت ماشین را باز و بسته کرده و همین‌طور شما می‌توانید خیلی راحت به درب پارکینگ وارد شده و از آن خارج شوید این ویژگی باعث شده تا درحال‌حاضر محبوبیت خیلی زیادی داشته باشد و تقریباً خیلی از ساختمان‌هایی که به شکل جدید ساخته می‌شوند و ساکنان آن از آن استفاده می‌کنند و در واقع پارکینگ دارد.

از این مدل درب استفاده کرده و جک پارکینگ را روی آن نصب می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم یکسری نکاتی را درمورد جک پارکینگ به شما بگوییم که دانستن آن بسیار بااهمیت و پر تاکید است پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

مزایای استفاده از جک پارکینگی 

به کار گرفتن از جک پارکینگی یکسری ویژگی و مزایای دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به عدم تولید سروصدا در زمان باز و بسته کردن درب اشاره کرد ممکن است خیلی زمان‌هایی که فرد وارد محل زندگی می‌شود و همین‌طور می‌خواهد به مکانی رفت‌وآمد کند زمان مناسبی نباشد یعنی شب باشد یا دیروقت باشد همین باعث می‌شود تا صدا تولید شود درصورتی‌که اگر جک پارکینگی روی درب قرار گرفته باشد دیگر نیازی به نگرانی نیست چراکه هیچ‌گونه سروصدایی ایجاد نمی‌شود.

از طرفی جک پارکینگی از موتور قدرتمندی بهره‌مند است و همین‌طور مدت‌زمان زیادی برای شما کار می‌کند بدون آنکه نگرانی در مورد آن وجود داشته باشد.

قابلیت بعدی این است که باز و بسته کردن درب به سر به دو صورت را انجام می‌دهد یعنی هم در را باز می‌کند و هم می‌بندد و پیچ نیازی نیست که شما بخواهید از ماشین که پیاده شوید شرایط جوی و میزان رطوبت در آن بسیار با کیفیت بوده و شما می‌توانید در هر آب‌وهوایی و در هر جایی از آن بهره بگیرید و همین‌طور از قطعات هوشمند بهره‌مند است که برای باز و بسته کردن درب مورد استفاده قرار می‌گیرد از هر نظر که نگاه کنید بازدهی و میزان استفاده و کارایی از این جک بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و مناسب است‌.

 

چگونه طول عمر جک پارکینگ را بیشتر کنیم ؟

برا این‌که به خود طول عمر جک پارکینگی را افزایش دهید باید یک سری کارهایی را انجام دهید تا هم بازدهی آن بیشتر شود و همین‌که مدت‌زمان بالاتری را برای شما کار کند و این مدل جک و از یک‌چشمی برخوردار هستند که باعث می‌شود تا او اجسام را شناسایی کرده و باز و بسته شود چشمی آن را هرچند وقت یک‌دفعه تمیز کنید.

دومین عامل این است که ریموت کنترل و باتری وجود دارد که باید آن را به‌موقع تعویض کنید و از طرفی در تابستان برای چشمی‌ها یک سایه‌بان بگذارید چون آب تابش مستقیم آفتاب باعث خرابی آن می‌شود و همین‌طور در زمستان باید حواستان به موتور آن باشد. سعی کنید موتور را با پشم‌شیشه بپوشانید تا در هوای سرد یخ نزند و از طرفی روغن‌کاری کردن در زمستان باید برای تمام قطعات شامل فنر، جک و ریل هم انجام شود به نحوه باز و بسته شدن درب خیلی توجه کنید. اگر سروصدای اضافی داشت حتما آن را به نزد تعمیرکار برده و تکنسین باید مراجعه کند تا تراز کند.


جک پارکینگ و نکاتی در مورد آن

تاریخ درج: 1401.02.03

536

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook