حروف چلنیوم

چاپ صفحه

حروف چلنیوم چه کاربردی دارند ؟

حروف چلنیوم یکی از تابلوهای محبوب و پرکاربرد در صنعت تابلوسازی صنعت تابلوسازی از گذاشته اهمیت زیادی داشت. این اهمیت آن زمانی بیشتر و بیشتر شد که افراد خیلی ساده و راحت توانستند آن را وارد صنعت تبلیغات کنند در حال حاضر تابلوسازی یک تحول عظیم و زیادی دارد چرا که از آن در تبلیغات هم به ‌وفور استفاده می‌شود.

چلنیوم چند سالی است که وارد صنعت تابلوسازی شده است اما با توجه به ویژگی و مزایای زیادی دارد؛ از طرف ‌داران خوبی برخوردار است. چلنیوم یعنی جسم یا کانالی که شکل یو می‌باشد و به کار بردن از این کلمه به این معنی است که بعد از این‌که به‌هم می‌چسبانند به این صورت درمی‌آید.

این تابلو دارای یکسری مزایای خیلی زیادی باشد اما پیش‌از آن باید بهتان بگوییم درواقع به حروف هایی گفته می‌شود که لبه آن‌ها از این جنس تولید می‌شوند؛ یعنی جایی‌که باعث برجستگی شده و بیشتر رنگ‌های طلایی و نقره‌ای هستند چلنیوم مهم‌ترین بخش آن است که از آلیاژ آلومینیوم تولید شده و ساخت آن‌ها باید با توجه به بروزترین متد و استانداردهای دنیا صورت بگیرد.

جنس لایه رویی این تابلو از پلکسی ‌گلاس است که زیرسازی نور آن به ‌صورت عمدی سوار شده و پلاستیک‌های فشرده تحت نام پی وی سی انجام می‌گیرد ما می‌خواهیم در ادامه در مورد مزایای این تابلو به شما بگوییم و به چه دلایلی باید از آن استفاده کنید در حال حاضر بازار تبلیغاتی اهمیت زیادی پیدا کرده‌است و افراد می‌خواهند از هر چه می‌شود استفاده کنند تا برند خودشان را بیشتر به نمایش بگذارند یکی از این طریق استفاده کردن از تابلو در جایی است که شما کسب‌وکار در آن‌جا دارید‌.



مزایای استفاده از این تابلو

این تابلو دارای یکسری مزایای مناسبی می‌باشد اول از همه که برای هر چیزی دارای اهمیت بسیار زیادی از طول عمر بالای آن است. تابلو چلنیوم از طول عمر بالای خیلی خوبی برخوردار است یعنی زمانی که شما این تابلو را نصب کنید مدت ‌زمان خیلی زیادی طول نمی‌کشد که کاربرد داشته باشد و بتواند برای شما کار کند یعنی زمانی که آن را نصب می‌کنید خیالتان باید راحت باشد چند سال برای تا بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

مصرف انرژی فوق‌ العاده مقرون‌ به ‌صرفه ای دارد ویژگی بعدی که دارد این است که مصرف انرژی آن خیلی ‌خوب بوده و بهینه ‌سازی می‌شود در هر گونه طرح رنگ و سایز آن می‌توان تنوعی ایجاد کرد تنوع خیلی زیادی برای آن وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌توانید شما را پیاده سازی کنید. نکته بعدی این است که نورپردازی خیلی خوبی دارد و چشم‌ انداز چشمگیری دارد قابلیت سرویس‌دهی آن ساده و راحت است و در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان و تکنیسین‌های آن می‌توانند بیایند و آن را راحت سرویس ‌دهی کنند در مقابل شرایط جوی و آب ‌و هوایی مقاومت دارد و دارای امکان شست ‌و شو است یعنی تابلوهایی که در معرض آب ‌و هوا قرار می‌گیرند مسلماً نسبت‌به سایر وسایل زودتر کثیف می‌شود به‌همین دلیل شما می‌توانید هر زمان که احساس کردید این وسیله کثیف است آن را شستشو کرده و جای آن را با وسیله‌ای جدید عوض کنید هیچ مشکل و اختلالی در این زمینه وجود نداشته و هیچ آسیبی نمی‌پذیرد. نکته دیگری که باید در این‌مورد توجه کنید این است که این تابلو در برابر هرگونه شرایط آب ‌و هوایی مقاومت مهم نیست که شما در چه شهری با چه فصل و با چه آب‌ و هوایی از آن استفاده می‌کنید در هر جایی ‌که از آن بهره بگیرید می‌تواند تا سالیان سال برای شما بدون هیچ مشکلی کار کند.


حروف چلنیوم

تاریخ درج: 1401.02.18

525

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook