نمای کامپوزیت

چاپ صفحه

نمای کامپوزیت و هر ان چه درباره آن

نمای کامپوزیت یکی از محصولات و نما های محبوب در حال حاضر می باشد که طرفداران مخصوص به خودش را دارد و از مزایای زیادی برخوردار می باشد. این مدل نما در ساختمان های مختلف مانند منزل، تفریحی، تجاری و اداری به کار گرفته می شود و زیبایی زیادی به ساختمان و فضای شهری می دهد.

اگر اجرای این نما با دقت و کیفیت بالا انجام شود و دوام و استحکام آن بالا برود؛ طول عمر خیلی بالایی خواهد داشت. پانل های آلومینیوم کامپوزیت نخستین بار در کشور آلمان طراحی، تولید و استفاده شدند. این پانل ها از ترکیب کردن دو لایه ورق آلومینیومی و یک لایه مواد پلی اتیلن تولید می شوند و با توجه به سلیقه فرد در بخش های مختلف استفاده می شود.

لایه پلی اتیلن در وسط دو لایه آلومینیومی قرار دارد و در واقع حکم هسته مرکزی می باشد.



اجزای تشکیل دهنده نمای کامپوزیت

هر نمایی که محبوب و پر استفاده می شود از یک سری اجزا و بخش هایی تشکیل می شود که زیبایی و جذابیت خودش را مدیون آن ها می باشد. از اجزای نمای کامپوزیت می توان به ورق آلومینیومی، لایه رنگ پلی استر، چسب، لایه پلی اتیلن، چسب، ورق آلومینیومی، رنگ نانو، لایه چسب ضد خش و پوش محافظ اشاره کرد.

نمای کامپوزیت



مدل های مختلف نمای کامپوزیت

هر نمایی که محبوب است مدل های مختلفی از آن در بازار به وجود می آید که بتواند همه سلایق را پوشش دهد. برای نمای کامپوزیت هم این قاعده صدق می کند می خواهیم به شما مدل های مختلف نمای کامپوزیت را بگوییم در ادامه با ما همراه باشید.



آلومینیوم کامپوزیت پانل نانو

اولین مدل پانل که می خواهیم به شما معرفی کنم پانل های آلومینیومی هستند که برای نمای کامپوزیت نانو مناسب می باشند که با توجه به تکنولوژی نانو تولید می شوند. این ورق ها دارای مقاومت خوبی در مقابل مواد اسیدی و قلیایی می باشند. از این رو به دلیل استفاده از مواد نانو در تولید ورق های آلومینیومی کامپوزیتی سبب می شود تا از خود خاصیت تمیز شوندگی و ضد آلایندگی داشته باشند.

شما با استفاده کردن از نمای کامپوزیت دیگر نیازی نیست در مورد تمیز کردن ساختمان نگرانی داشته باشید؛ چون که به دلیل قابلیت هایی که دارد گرد و غبار و آلودگی را به خودش نمی چسباند.



آلومینیوم کامپوزیت پانل ضد باکتری

در طراحی و تولید این پانل می توانید از پلی اتیلن سبک و ضد آلاینده بین دو ورق آلومینیوم استفاده کنید. لایه رنگی که سطح این کامپوزیت ها را پوشش می دهد ضد باکتری می باشد و دارای مقاومت بالا در محیط های گوناگون می باشد.



آلومینیوم کامپوزیت طرح سنگ

طرح سنگ و استفاده از نماهای طبیعی در حال حاضر خیلی پر کاربرد است؛ درباره کامپوزیت هم نمونه از طرح سنگ وجود دارد که روی سطح کامپوزیتی از هسته پلاستیکی نسوز استفاده شده است و در واقع جدید ترین مدل آلومینیوم کامپوزیت محسوب می شود.



ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خش‌دار

مدل دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خش‌دار است پوشش آلومینیومی سطح این نما به شکل خش‌دار بوده به‌همین دلیل نام آن را کامپوزیت خش‌دار گذاشته‌اند این مدل با استفاده از روش آن دو تولید می‌شود پانل‌های کامپوزیت دارای دو ورق آلومینیوم می‌باشند که با استفاده از یک هسته پلی‌اتیلن به‌هم وصل شدن این ورق‌ها مقاومت خیلی خوبی در برابر خورندگی دارند و زیبایی خیلی زیادی دارند و همین باعث شده تا یکی از موادی باشند که در صنعت دکوراسیون از آن خیلی استفاده شود.

نمای کامپوزیت

تاریخ درج: 1401.02.03

560

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook