انواع کرکره برقی

چاپ صفحه

انواع کرکره برقی
کرکره برقی امروزه جایگزین کرکره‌های جدید شده است. وجود کرکره برقی سبب شده تا رقت و آمد آسان تر انجام شود و همین طور امنیت ساختمان هم بیشتر شود. کرکره برقی از مواد اولیه گوناگون ساخته شده که هر یک از آن‌ها تاثیر متفاوتی روی، کرکره برقی می‌گذارد. از کرکره برقی برای اماکن مختلف مانند شرکت، بیمارستان، سوله و مجتمع‌های اداری و تجاری استفاده می‌کنند. کرکره برقی انواع مختلفی دارد که در ادامه در وب سایت سانادر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه شوید.

کرکره برقی آلومینیومی
با توجه به این که امروزه کرکره برقی از اهمیت بالایی برخوردار است و تعداد افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ از این رو انواع گوناگون آن در بازار وجود دارند. کرکره آلومینیومی یکی از پر استفاده ترین کرکره در ایران است که میزان ضخامت آن‌ها با هم دیگر تفاوت دارد. کرکره می‌تواند به صورت تک یا چند جداره باشد و آلومینیوم ساخته شده در آن نیز مختلف است. این کرکره‌ها را می‌توان بین یک تا سه درجه تقسیم کرد. مقاومت هر کرکره با توجه به آلومینیوم آن متفاوت است. مقاومت کرکره چند جداره و یک جداره در بین انواع آن زیاد است.

کرکره برقی پلی کربنات
پس از کرکره آلومینیومی کرکره پلی کربنات یکی از پر فروش ترین انواع کرکره برقی است که در بازار داخلی عرضه می‌شود. این مدل کرکره برقی با استفاده از مواد پلی کربن و ترکیب با مواد دیگری مانند استیل و آلومینیوم ساخته می‌شوند. کرکرخ پلی کربنات وزن بسیار سبکی دارد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این کرکره به کرکره ضد سرقت مشهور است؛ چرا که از نظر ایمنی و امنیت مناسب می‌باشد؛ از این رو برای محیط‌هایی که نیاز به کرکره برقی مقاوم دارند از این مدل استفاده می‌کنند.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
 این مدل از کرکره برقی از ترکیب یک فولاد منیزیم با یک لایه فوم فشرده ساخته می‌شود. این مدل از کرکره گالوانیزه فوم دار در زمان باز و بسته شدن صدای کمی تولید کرده و در مقابل گرما و سرما عایق حرارتی خوبی است؛ اما نسبت به کرکره پلی کربنات استحکام بسیار پایینی دارد.

اهمیت نصب کرکره برقی
هر چند یک کرکره برقی دوام و استحکام بالایی داشته باشد؛ اما اگر نتوان آن را به خوبی نصب کرد؛ کیفیت آن هم به هدر می‌رود. کرکره برقی باید با دقت بالایی نصب شود؛ از این رو فرد غیر متخصص نمی‌تواند به خوبی آن را پیاده سازی کند. مراحل نصب کرکره برقی با توجه به مدل آن متفاوت است و فرد نصاب باید بتواند به خوبی آن را پیاده سازی کند. اما با این وجود برای نصب همه کرکره‌های ببرقی ابتدا تیغه آن را روی رول قرار داده و پس از آن موتور کرکره را به حرکت در می‌آورند.

قیمت کرکره برقی
کرکره برقی مدل‌های مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها از قیمت متفاوتی برخوردار است؛ از این رو نمی‌توان گفت همه کرکره‌های برقی یک قیمت و یک مدل مخصوص به خودش را دارد. قیمت کرکره برقی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد که عبارتند از:

جنس و مدل کرکره برقی
شاید به جرات می‌توان گفت مهمترین فاکتور تعیین کننده در قیمت کرکره برقی، جنس و مدل کرکره است. کرکره برقی‌های گالوانیزه و آلومینیومی، قیمت کمتری نسبت به کرکره برقی پلی کربنات دارند. از طرفی شرکت سازنده کرکره برقی هم می‌تواند قیمت متفاوتی نسبت به بقیه برای آن در نظر بگیرد.

ابعاد کرکره برقی
دومین عاملی که می‌توان برای کرکره برقی در نظر داشت؛ ابعاد آن است. هر چقدر که طول و عرض کرکره برقی بیشتر باشد، روی قیمت آن تاثیر گذاشته و مسلما قیمت آن هم بالاتر است.

موتور کرکره برقی
موتور کره کره برقی هم در قیمت ان تاثیر گذار است. برای کرکره برقی می‌توان از مدل ساید یا توبولار استفاده نمود. موتورهای ساید قیمت بالاتری دارند؛ چرا که معمولا برای کرکره‌های برقی به کار می‌روند که وزن بالایی دارند و سنگین هستند.

ضخامت کرکره برقی
ضخامت تیغه آن هم می‌تواند در قیمت کرکره برقی تاثیر داشته باشد؛ هر چقدر ضخامت تیغه کرکره برقی بیشتر باشد، استحکام آن هم بالاتر می‌رود. از این کرکره‌های ضخیم و بزرگ معمولا قیمت بالاتری دارند.

ضمانت و گارانتی کرکره برقی
هر وسیله‌ای خریداری می‌شود باید یک ضمانت و گارانتی مشخصی داشته باشد. میزان ضمانت نامه هر وسیله نقش مهمی در قیمت خرید آن دارد. به عنوان مثال اگر یک کولر گازی می‌خرید و هزینه آن بالاست باید ضمانت و گارانتی معتبری هم داشته باشد. از این رو شرکت‌هایی که از مواد اولیه با کیفیتی برای محصولات خود استفاده می‌کنند، ضمانت و گارانتی مناسبی هم برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. ضمانت و گارانتی کرکره برقی نقش پر رنگی در خرید آن دارد. هر اندازه که ضمانت و گارانتی آن بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

کرکره برقی هوشمند چیست
کرکره برقی هوشمند یکی از انواع مدل جدید کرکره برقی است که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار شده و در بازار شروع به خرید و فروش زیادی کرده است. کرکره برقی هوشمند به کرکره‌ای می‌گویند که به صورت خودکار و با استفاده از ریموت، کنترل شده و همین طور این قابلیت را دارد که روی آن دوربین مداربسته، پنجره دو جداره، کاغذ دیواری و درب ضد سرقت هم نصب شود.

معرفی اجمالی سانادر
سانادر با سال‌ها سابقه در زمینه طراحی و تولید ملزومات مورد نیاز ساختمان فعالیت کرده و محصولات آن را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن و با ضمانت و گارانتی مخصوص عرضه می‌کند. سانادر پیش از خرید محصولات به مشتریان خود مشاوره و راهنمایی ارائه داده تا بتوانند بهترین محصولات را خریداری کنند.

انواع کرکره برقی

تاریخ درج: 1401.02.03

1642

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook