کرکره های برقی PVC

چاپ صفحه

  کرکره های برقی PVC
ممکن است به دنبال کرکره ای ایده آل برای خانه خود باشید. دانستن مزایا و معایب هر ماده همیشه آسان نیست. چوب، آلومینیوم و.... . همه آنها نقاط قوت خود را دارند. اما مزایای کرکره PVC چیست؟ من نقاط قوت و ضعفی را که می‌توان با این مؤلفه‌ها مرتبط کرد، برای شما خواهم گفت. پی وی سی یکی از پرکاربردترین مواد برای طراحی کرکره است. دلیلش خیلی ساده است زیرا پی وی سی ماده ای است که دارای کیفیت عالی و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر خواهم پرداخت.
مزایای کرکره PVC
PVC ماده ای است که مزایای قابل توجهی برای کرکره های برقی دارد:
امروزه PVC به راحتی به خلاقیت صنعتگران حرفه ای کمک می کند. مدل های کرکره به اندازه ای که تصورات اجازه می دهد وجود دارد. کرکره های کشویی یا تاشو، با قاب، بدون قاب، کرکره های برقی یا میله ای و غیره، پی وی سی امکان استفاده تقریبا از تمامی سبک های کرکره ها، چه کلاسیک و چه معاصر را فراهم می کند. 
نگهداری آن بسیار آسان است، نیازی به توجه خاصی ندارد. اگر تصمیم دارید آن را اصلاح کنید، یک اسفنج مرطوب شده با آب و مایع ظرفشویی یا یک واشر فشاری برای بازیابی آن کافی خواهد بود. 
پی وی سی امکان به دست آوردن کرکره برقی جامد را فراهم می کند. در هر شرایط آب و هوایی مقاوم خواهد بود و در صورت وزش باد شدید، باران یا طوفان حرکت نخواهد کرد. علاوه بر این، هیچ چیزی که می تواند به کرکره چوبی آسیب برساند مورد حمله قرار نمی گیرد: گرده، شیره درختان با خار و..... . هیچ کدام از اینها حتی در طولانی مدت به آن آسیب نمی رساند.
کرکره پی وی سی یک عایق عالی است. ایده آل برای صرفه جویی در انرژی در زمستان برای حفظ گرما و محافظت از شما در برابر رطوبت خواهد بود. کرکره برقی PVC به قدری عایق است که اگر آن را با تلفات انرژی قبل و بعد از نصب مقایسه کنید، خواهید دید که می توانید نصب این کرکره به کاهش مصرف انرژی شما کمک می کند.

مزایای کرکره PVC

 


یکی از مهم ترین خصوصیاتی که پارتیشن های شیشه ای دارند؛ امکان هماهنگ سازی آن با هر نوع طراحی دکوراسیونی که در نظر دارید است. 

در کنار دریا، پی وی سی بهترین راه حل است: بر خلاف چوب یا آلومینیوم که به شدت از آن رنج می برند، پی وی سی گزینه عالی محسوب می شود.
این ماده بیشترین استفاده را برای کرکره های نورد دارد، زیرا این مزیت را دارد که در طول زمان حرکت نمی کند.

 

معایب کرکره پی وی سی

آیا می دانستید از از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

معایب کرکره پی وی سی 
البته در مورد کرکره PVC معایبی نیز وجود دارد. همیشه خوب است که قبل از خرید بدانید که در طول زمان چه اتفاقی می افتد.
اگرچه PVC مستحکم است، اما ماندگاری بسیار کمتری نسبت به چوب یا آلومینیوم دارد. پس از چند سال گذراندن تحت تأثیر آفتاب، باران، سرما یا گرما، شکننده می‌شود و سوراخ‌های متعددی دارد. در نهایت تعویض این کرکره ها بعد از حدود ده سال کاملا ضروری است.
باید بدانید که نصب یک کرکره پی وی سی تکی روی یک سطح بزرگ غیرممکن است. در واقع، برخلاف آلومینیوم، این ماده بسیار انعطاف پذیر است. ممکن است در دراز مدت تغییر شکل ظاهر شود. شاتر با گذشت زمان تغییر شکل می دهد یا حتی گیر می کند. نصب آن را روی سطوح کوچکتر ترجیح داده می شود. 
مراقب رنگ های خیلی تیره باشید که باعث تغییر شکل و انبساط کرکره PVC در هوای گرم می شود، رنگ به مرور زمان محو می شود. ترجیحا رنگ‌های روشن را انتخاب کنید، رنگ‌های تیره‌تر جلوه‌ای ناخوشایند ایجاد می کنند.
قیمت کرکره پی وی سی
مانند بسیاری از چیزهایی که خریداری می کنیم، قیمت کرکره پی وی سی بسته به نیاز ما می تواند از ساده تا سه برابر متفاوت باشد. البته قیمت به کیفیت بستگی دارد. همیشه به یاد داشته باشید که قیمت‌ها را از افراد حرفه‌ای بپرسید. این به شما امکان می‌دهد قیمت‌ها و همچنین نصب‌های مختلف مانند کرکره‌های برقی مقایسه کنید و بهترین ها را انتخاب کنید.
شرکت سانادر دریغ نکنید که می تواند اطلاعات موثری در زمینه نصب، قیمت و قوانین در زمینه پنجره های PVC در اختیار شما قرار دهد. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید با ما در تماس باشید. ما همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟
سخن پایانی
پی وی سی یکی از سه ماده اصلی ممکن برای کرکره های شما به همراه چوب و آلومینیوم است. برای خرید می توانید از فروشگاه سانادر ما خرید نمایید. 

 
  کرکره های برقی PVC

تاریخ درج: 1401.07.19

231

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook