کرکره شفاف چه ویژگی هایی دارد؟

چاپ صفحه


کرکره شفاف دارای ویژگی‌های خاصی برای بسته شدن محیط بدون اینکه فضای محیط تاریک شود. کرکره شفاف امروزه به طور گسترده مورد استقبال قرار گرفته است. کرکره از یک مواد غنی ساخته شده است که خود از نوارهای آلومینیومی یا PVC ساخته شده است. امروزه این تیغه ها در رنگ های مختلفی عرضه می شوند که حتی می توانند رنگ چوب را نیز تقلید کنند. کرکره های شفاف را می توان در ساختمان های در حال ساخت و بازسازی نصب کرد. آنها از نظر عایق بودن و سهولت استفاده برای خانه شما کاربردی و مفید هستند. کرکره های شفاف در زمان رسیدگی بیشتر شما، صرفه جویی می کند و اینکه آنها شما را بهتر در برابر سرقت بیمه می کنند.
وجود پلی کربنات در کرکره شفاف
ورق های پلی کربنات که توسط پروفیل های آلومینیومی به یکدیگر متصل شده اند، تقویت شده، اکسترود شده، مجهز به واشرهای عایق صوتی PVC هستند که امکان عملکرد کاملا بی صدا و هوابندی و ضد آب بودن را فراهم می کند.

کرکره شفاف

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟


مواد به کار رفته در کرکره شفاف
مواد به کار رفته در کرکره شفاف، از لت های پلی کربنات ساخته شده است، ماده ای به شفافیت شیشه، اما 250 برابر بیشتر از شیشه ای با همان ضخامت در برابر ضربه مقاوم است. همچنین 10 برابر شیشه عایق تر است و در برابر رطوبت مقاوم است. 95% اشعه ماوراء بنفش را حفظ می کند و از زرد شدن داخل قطعه محافظت می کند. این مزیت اجازه می دهد تا از کرکره های امنیتی به عنوان عناصر معماری کاملاً یکپارچه در یک پروژه بازسازی یا ساخت و ساز جدید استفاده شود. این طراحی شفافیت بی نظیر و همچنین مقاومت عالی در برابر سرقت را ارائه می دهد. اتصالات بین تیغه ها از جنس PVC است و عملکرد کاملا بی صدا را تضمین می کند.

حفاظ استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

مواد به کار رفته در کرکره شفاف 
کاربرد کرکره شفاف چیست؟
مکان هایی که باید به کرکره شفاف مجهز شوند شامل موارد زیر می باشند:
کرکره شفاف معمولا برای جلوگیری از نور در نظر گرفته شده است، کیفیتی که با استفاده از نوارهای شفاف از دست می دهد... با این حال، کرکره غلتکی شفاف می تواند در اتاق های خاص ایده آل باشد:
در یک تراس سرپوشیده، به شما این امکان را می دهد که در تمام طول سال از این فضای بیرونی لذت ببرید و آن را از سرما، رطوبت و باد جدا کنید.
این پنجره‌های یک ایوان یا باغ زمستانی را مجهز می‌کند و از آن‌ها در برابر تلاش‌های نفوذی بدون پوشاندن نور محافظت می‌کند، که اگر گیاهان سبز را در این اتاق‌ها نصب کرده باشید، ایده‌آل است.
به عنوان جایگزینی برای درب گاراژ، به شما این امکان را می دهد که در نور روز، حتی با در بسته، در این اتاق بمانید، و رنگ های زیاد آن به شما این امکان را می دهد که رنگ آن را با کرکره های خود مطابقت دهید.
اگر صاحب یک کسب و کار هستید، جایگزین پرده فلزی سنتی خواهد شد. پوشش ضد گرافیتی آن به شما این امکان را می دهد که همیشه ظاهری بی عیب و نقص در فروشگاه خود داشته باشید.
این تراس رستوران شما را در هوای بد پناه می دهد و در عین حال منظره بیرون را حفظ می کند که اگر کسب و کار شما منظره زیبایی داشته باشد ایده آل است.

تکنسین های ما تمام مهارت های لازم برای انجام نصب و تعمیرات کرکره های شفاف و سایر کرکره ها دارند. کرکره های شفاف عایق های حرارتی خوبی هستند که یکی از نقاط قوت آنهاست. خدمات ما شامل تعمیر کرکره ها، برای محافظت بیشتر در برابر شکستگی است. برای نصب کرکره خود با تاکید بر ایمنی خود، با تیم حرفه ای ما تماس بگیرید. در تماس با ما دریغ نکنید، ما آماده ایم تا بهترین راه حل ها را برای کرکره های شما که مطابق با انتظارات شما باشد به شما ارائه دهیم.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
فرقی نمی کند که بخواهید از خانواده و عزیزان خود محافظت کنید، در ورودی فروشگاه خود یا یک انبار، کرکره های شفاف ما به لطف تنظیمات متفاوت خود، با سطح امنیتی مورد نظر شما سازگار می شوند. چه بخواهید خانه، محل کار یا محل تجاری خود را ایمن کنید، ما قادر خواهیم بود محصولی متناسب با نیازهای شما به شما ارائه دهیم.

 کرکره شفاف چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ درج: 1401.07.19

109

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook