کرکره دستی یا برقی؟ ویژگی و کاربرد آنها

چاپ صفحه

آیا خانه خود را می سازید یا بازسازی می کنید؟ سپس با این سوال روبرو خواهید شد که آیا بهتر است کرکره برقی را انتخاب کنید یا دستی؟ در این مقاله سعی می کنم با پرداختن به نکات مختلفی از جمله بودجه، امنیت، راحتی استفاده و ... به آنها پاسخ دهم.
راحتی، طول عمر و زیبایی کرکره برقی
کرکره برقی به سادگی با فشار دادن یک دکمه روی یک کنترل از راه دور یا یک سوئیچ کار می کند. برای همه، این یک ویژگی راحت روزمره است. برای افرادی که به سختی حرکت می کنند یا اصلا نمی توانند حرکت کنند، این یک راه مهم برای به دست آوردن خودمختاری است. پس از رسیدن به یک نقطه خاص، این فلپ ها به طور خودکار بالا و پایین نمی روند. این می تواند از فشار دادن مکانیسم ها جلوگیری کند که می تواند بر دوام آنها تأثیر بگذارد. آنها همچنین دارای سیستم مسدود کننده هستند که از حوادث خانگی جلوگیری می کند.
از نظر زیبایی، رنگ‌های مختلفی را در دسترس خواهید یافت و این مدل‌ها کاملا با یک خانه مدرن هماهنگ می‌شوند. برای اطمینان از بهترین انتخاب، می توانید با مشاوران مجرب ما مشورت کنید.

راحتی، طول عمر و زیبایی کرکره برقی

 

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

 

کرکره های دستی
کرکره دستی رایج ترین نوع کرکره است. این در اکثر پنجره های کلاسیک یافت می شود و می تواند با هر خانه و هر محیطی سازگار شود. در دنیایی که بیشتر به سمت سبک زندگی بی تحرک گرایش دارد، کرکره های دستی این مزیت را دارند که نیاز به فعالیت بدنی دارند. با این حال، مراقب باشید که زیاده روی نکنید: عادات روزانه کوچک نشان دهنده فعالیت بدنی کافی نیست، مگر اینکه فعالیت حرفه ای شما بسیار فیزیکی باشد.
بر خلاف همتایان برقی خود، مدل های دستی شما را در هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن در معرض خطر بیشتری قرار می دهند. در واقع، به خصوص اگر بچه دارید، ممکن است آنها را خیلی سریع به کار بیاندازید و با تکرار این کار طول عمر آنها را کاهش می دهید. کرکره های دستی نیز در رنگ های مختلف موجود است و برخی از مدل ها ظاهری بسیار مدرن دارند. 
بودجه 
قیمت کرکره به عوامل زیادی بستگی دارد: سطح، مواد، مدل و غیره. به طور کلی کرکره های برقی به طور متوسط کمی گران تر هستند. با این حال، عاقلانه نیست که برای انتخاب خود فقط به این موارد اعتماد کنید. کرکره برقی مزایای زیادی دارد.

حتی از نظر قیمت، کرکره برقی می تواند با گرم نگه داشتن خانه شما در مصرف انرژی صرفه جویی کند. هنگام خرید کرکره، باید به ارتفاع پنجره خود توجه کنید. باید عرض کافی را در نظر بگیرید تا کرکره برقی به راحتی سر بخورد. در مورد کرکره برقی، این چیزی نیست که شما را نگران کند. در واقع کرکره های برقی در امتداد پنجره ها می لغزند و نیازی به فضای زیادی برای استفاده ندارند. علاوه بر این، نصب کرکره برقی ارزش خانه شما را افزایش می دهد که در صورت فروش مجدد می تواند بسیار سودمند باشد. 
سایش وینچ ها و میل لنگ در مدل های دستی می تواند منجر به تعمیرات پرهزینه شود. در صورت ساخت خانه، ممکن است انتخاب یک مدل برقی جالب باشد. انتقال از دستی به برقی می تواند گران باشد، به خصوص از نظر اتصال به مدار الکتریکی. 

 

کرکره های دستی

 

حفاظ استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

ایمنی، بهترین انتخاب بین کرکره برقی و کرکره دستی
کرکره برقی سطح امنیت بالاتری نسبت به مدل های دستی ارائه می دهد. به عنوان مثال، آنها مقاومت بهتری در برابر سرقت دارند. سیستم های ضد پارگی و قلاب زدگی در جلوگیری از نفوذ نقش دارند. آنها همچنین در جلوگیری از سارقان احتمالی یا دیگران نقش دارند.
در نهایت، امکان کنترل باز و بسته شدن کرکره ها از راه دور، در فکر همه افراد محله شما این تصور را ایجاد می کند که باور کنند که شما در خانه خود حضور دارید. این امر خطر تلاش برای سرقت در طول غیبت طولانی مدت را کاهش می دهد. همانطور که متوجه شده اید، به جز افرادی که بسیار به سیستم های دستی وابسته هستند، تقریبا در همه نقاط، کرکره های برقی استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های ما با شماره تلفن های درج شده با ما در تماس باشید.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
امیدوارم مطالب ارائه شده به شما برای خرید کرکره مناسب کمک کرده باشد. اگر به دنبال کرکره با کیفیت و با قیمت مناسب هستید می توانید از فروشگاه ما(سانادر) خرید نمایید.

 
 کرکره دستی یا برقی؟ ویژگی و کاربرد آنها

تاریخ درج: 1401.07.22

162

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook