کرکره برقی PVC یا پلی کربنات

چاپ صفحه

نصب کرکره برقی برای پوشاندن استخر شما از مزیت تقویت ایمنی و در عین حال ساده سازی نگهداری آن برخوردار است. وجود پوشش در واقع از ریزش انواع کثیفی ها مانند برگ ها، حشرات و آلاینده ها به داخل استخر جلوگیری می کند. علاوه بر این، کرکره برقی اجازه می دهد تا گرما را حفظ کند تا در هزینه های گرمایش صرفه جویی شود.
کدام رنگ را برای کرکره استخر خود انتخاب کنم؟
بسته به متریالی که برای شاتر استفاده می شود، امکانات رنگ متفاوت است.
خاکستری یک رنگ بسیار رایج در است زیرا کثیفی یا رگه های ناشی از آب و هوای بد را پنهان می کند.
کرکره های سفید، شنی یا کرم زمانی که استخر دارای پوشش های رنگ روشن باشد، به زیبایی یکپارچه می شوند.
در مناطق جنوب، کرکره آبی استخر بسیار محبوب است زیرا یادآور آبی آسمان است.
استخرهای مدرن تر را می توان با یک پرده غوطه ور خاکستری تیره یا سیاه پوشاند. خطوط ساده و امروزی استخر و روکش سپس با هم ادغام می شوند.
هنگامی که محصول خود را به صورت آنلاین یا از سازنده خریداری می کنید، به یاد داشته باشید که رنگ لوازم جانبی و عناصر اتصال کرکره را به لوازم جانبی آن نیز بررسی کنید.

 

کدام رنگ را برای کرکره استخر خود انتخاب کنم؟

حفاظ استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

تیغه های شفاف یا تیغه های مات؟
نوارهای مات مزیت محدود کردن فتوسنتز را دارند، بنابراین از رشد جلبک ها جلوگیری می کنند و هزینه نگهداری را کاهش می دهند. علاوه بر این، کدورت باعث می شود استخر عایق خوبی شود تا دمای 2 تا 3 درجه به دست آید. اگر می خواهید استخر خود را با استفاده از کرکره گرم کنید، می توانید یک کرکره شفاف ساخته شده از تیغه های پلی کربنات را انتخاب کنید. این تخته ها با داشتن مقاومت استثنایی از انرژی خورشیدی برای گرم کردن استخر استفاده می کنند. آنها افزایش دما را بین 7 تا 8 درجه بدون مصرف برق تضمین می کنند. این مکانیسم طبیعی گرمایش آب به لطف اصل اثر گلخانه ای امکان پذیر است.

تیغه های کرکره ای برای استخرهای شنا

 

 
تیغه های کرکره ای برای استخرهای شنا

کرکره های برقی برای استخرهای شنا بسته به اینکه قیمت ها متفاوت باشد دارای ویژگی های مختلفی هستند. برخی از آنها با لت های پی وی سی ساخته شده اند در حالی که برخی دیگر با لت های پلی کربنات ساخته شده اند. بسته به مواد انتخاب شده برای ساخت، عملکرد کرکره غلتکی متفاوت خواهد بود.
کرکره برقی PVC یا پلی کربنات
اولین عملکرد تیغه PVC این است که برای تحمل وزن یک مرد طراحی شده است تا از هرگونه خطر غرق شدن جلوگیری کند. کرکره استخر با تیغه PVC رایج ترین است که هم مقاوم است و هم نگهداری آن آسان است. پس از ایمنی، مزیت بزرگ نوار پی وی سی قیمت آن است. در واقع، PVC یک ماده اقتصادی است، ارزانتر از پلی کربنات، برای افرادی که بودجه محدودی دارند یا نمی خواهند بیش از حد روی پوشش استخر سرمایه گذاری کنند، مناسب تر است. 
نوار پی وی سی در چهار رنگ سفید، آبی، خاکستری و شنی در دسترس خواهد بود. اسلت پی وی سی علاوه بر رنگ آن کاملا مات خواهد بود که از ایجاد پدیده فتوسنتز جلوگیری می کند و ظاهر جلبک ها را در استخر شما محدود می کند. این کدورت همچنین بر خلاف برخی از نوارهای پلی کربنات که پدیده در داخل اسلت قابل مشاهده است، تراکم را پنهان می کند. به عنوان مزیت دیگر، نوار پی وی سی تبخیر آب از استخر و همچنین اتلاف حرارت را محدود می کند. با این حال، نقطه ضعف آن این است که صفحات PVC در طول زمان به دلیل اشعه ماوراء بنفش و هوا شکننده می شوند. برعکس، کرکره برقی با نوارهای پلی کربنات روی ساختار آلومینیومی یا فولادی ضد زنگ مقاومت بیشتری را هم از نظر مکانیکی و هم از نظر اقلیمی ارائه می دهد. تحت پدیده اتساع که بر کرکره های ساخته شده از تیغه های PVC تأثیر می گذارد، نمی شود. بنابراین این یک سرمایه گذاری بلندمدت با امکان صرفه جویی در نگهداری و گرمایش استخر است. علاوه بر این، هرچه تیغه ها نازک تر باشند، سیم پیچ نرم تر خواهد بود. و از طرفی باعث کاهش شلوغی نیز می شود.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
نمایندگان فروش ما می توانند ضمن ارائه مشاوره از کارشناسان متخصص در زمینه استخر، تجهیزات استخر را با قیمت مناسب به شما ارائه دهند. صرف نظر از اینکه چگونه با ما تماس می گیرید، می توانید از پاسخ های ما مطمئن باشید. چه در شبکه های اجتماعی، چه از طریق تماس تلفنی با شماره های درج شده و چه به صورت آنلاین با استفاده از صفحه تماس یا درخواست قیمت، تیم مجرب ما در سانادر با استفاده از دانش خود در این زمینه به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد.
سخن پایانی
ا

  کرکره برقی PVC یا پلی کربنات

تاریخ درج: 1401.07.19

182

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook