کرکره آلومینیومی

چاپ صفحه

سانادر طیف گسترده ای از کرکره های برقی ساخته شده را ارائه می دهد که در PVC و آلومینیوم موجود است. انتخاب همیشه آسان نیست زیرا آنها دو ماده مدرن هستند که مزایای مربوط به خود را دارند. با این حال، تفاوت های اساسی وجود دارد که در زیر آمده است.
ویژگی کرکره آلومینیومی
کرکره آلومینیومی، ایمنی عملیاتی و محافظت در برابر آسیب های مادی و آسیب های شخصی را تضمین می کند. با وجود وزن کم، بسیار مقاوم و بادوام هستند و تحت تأثیر گرما منبسط نمی شوند. علاوه بر این، آنها در برابر پیچش مقاوم هستند. شاتر شما حتی پس از چندین سال استفاده همچنان به آرامی و مهمتر از همه بی سر و صدا کار می کند.
برقی یک شاتر حداکثر راحتی را فراهم می کند: به سادگی دکمه ای را فشار دهید تا آن را بالا و پایین کنید یا آن را از یک کنترل از راه دور رادیویی کنترل کنید، مهم نیست در کجای خانه هستید. دیگر نیازی به بلند شدن نیست یک محصول برقی، حتی امکان ادغام سیستم‌های اتوماسیون خانه هوشمند را فراهم می‌کند که راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

ویژگی کرکره آلومینیومی

حفاظ استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

 

کرکره های پی وی سی، کیفیت خوب و قیمت پایین
پی وی سی مدرن، انعطاف پذیر و انعطاف پذیر اقتصادی ترین گزینه است. به لطف انتشار حرارتی کم، عایق بسیار خوبی ارائه می دهد. از سوی دیگر، انعطاف طبیعی آن امکان ایجاد کرکره یا پرده با ابعاد بزرگتر را فراهم نمی کند. حتی با کیفیت خوب، PVC ممکن است با گذشت زمان نرم شود. بنابراین در برابر دست زدن به خوبی مقاومت نمی کند. بنابراین اقدامات امنیتی اضافی توصیه می شود.
کرکره های آلومینیومی، قیمت بالاتر برای دوام، ظرافت و امنیت بیشتر
کرکره آلومینیومی ممکن است گران تر باشد، اما آنها مزایای زیادی را ارائه می دهند: اول، آنها اجازه می دهند ابعاد بزرگ را پشتیبانی کنند، زیرا یک فلز جامد است. در مقایسه با فولاد، عمدتا برای سازه های سبک استفاده می شود.
برای کرکره های نورد، آن را اکسترود یا لمینت می کنند، سپس نوارها را فوم می کنند تا عایق حرارتی بهتر و پایداری بسیار بالایی داشته باشند. کرکره های آلومینیومی نه تنها بسیار بادوام تر هستند، بلکه می توانند تغییرات شرایط آب و هوایی را بدون از دست دادن ظاهر با کیفیت خود تحمل کنند.
پروفیل های آلومینیومی یا پی وی سی
پروفیل های آلومینیومی به راحتی نگهداری می شوند و گرد و غبار را جذب نمی کنند زیرا با الکتریسیته ساکن شارژ نمی شوند. اما قابل توجه ترین ویژگی آلومینیوم مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی است: هنگامی که تازه بریده می شود، بلافاصله با هوا و آب واکنش می دهد و اکسید آلومینیوم را تشکیل می دهد، یک لایه ضد آب خوب که در برابر هوا و آب مقاوم می ماند. این اثر با استفاده از رنگ های مخصوص کرکره های برقی بیشتر می شود.
پی وی سی فقط برای پروفیل هایی با حداکثر عرض سه 3 متر مناسب است. فراتر از این، به دلیل انعطاف پذیری آن به سادگی پایداری لازم را ندارد. از طرف دیگر یک کرکره آلومینیومی امکان پوشش دادن پهناها و مساحت های بزرگ تا 8 متر مربع را فراهم می کند.

کرکره های پی وی سی،کیفیت خوب و قیمت پایین

 

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

تعیین کرکره از سانادر
در شرکت سانادر، توانایی انتخاب از بین مدل های مختلف و سفارشی کردن محصول ایده آل را خود دارید. ابتدا یک نوع کرکره را انتخاب کنید. ما کرکره های زیادی را برای شما فراهم کرده ایم. می توانید کرکره آلومینیومی یا PVC را انتخاب کنید. سپس اندازه ها و همچنین رنگ های کرکره را مشخص کنید، یعنی رنگ نوارها، جعبه و اسلایدها را مشخص کنید. برای جعبه آلومینیومی و اسلایدها، به عنوان مثال سفید، خاکستری روشن، قهوه ای، آبی خاکستری یا سبز خزه ای را انتخاب کنید.
کرکره های یکپارچه داخلی دارای یک جعبه هستند که در قسمت بیرونی نما قابل مشاهده نیست، در حالی که جعبه کرکره های خارجی کم و بیش قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین برای نصب و بازسازی بعدی مناسب هستند. همچنین تصمیم بگیرید که آیا تسمه کلاسیک یا محرک میل لنگ یا موتور الکتریکی را ترجیح می دهید. 
خرید آنلاین کرکره آلومینیومی
شرکت سانادر همانطور که در بالا اشاره شد کرکره آلومینیومی و سایر کرکره ها را به صورت آنلاین به فروش می رساند. برای مشاهده و خرید این محصولات می توانید به بخش محصولات مراجعه نمایید و تمامی محصولات ما را با قیمت های درج شده مشاهده نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری  از اتلاف انرژی است.

سخن پایانی
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کرکره آلومینیومی می توانید از طریق شماره تماس های درج شده با همکاران مجرب ما در تماس باشید.

 
 کرکره آلومینیومی

تاریخ درج: 1401.07.19

84

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook