کدام متریال را برای درب ورودی خود انتخاب کنیم؟

چاپ صفحه

  کدام متریال را برای درب ورودی خود انتخاب کنیم؟ نمی توان گفت که کدام متریال برای درب مناسب است، چون هر کسی سلیقه ای دارد و با توجه به سلیقه خود انتخاب می کند. من در این مقاله متریال های مختلف را آورده ام تا شما بتوانید از میان آنها انتخاب کنید. پس تا انتهای این مقاله با من همراه باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.
 درب ورودی چوبی
هنگامی که می خواهید ظاهری معتبر به درب ورودی خود بدهید، چوب محبوب ترین متریال است. این ماده ای است که به خوبی با سبک های معاصر سازگار است، به خصوص اگر چوب های عجیب و غریب با رنگ های عموما روشن تر باشند. چوب یک ماده جامد است و مقاومت آن در برابر زمان به خوبی ثابت شده است، البته به شرطی که به طور منظم نگهداری شود. چوب به راحتی رنگ آمیزی می شود و به روز رسانی درب ورودی را آسان می کند.
درب جلو آلومینیومی
آلومینیوم تا حد زیادی قوی ترین ماده است. یک مزیت قابل توجه برای درب ورودی که هم باید در برابر آب و هوای بد مقاومت کند و آسیبی نبیند و هم استحکام بی‌خطری را نشان دهد، به خصوص در صورت تلاش برای سرقت. از طرف دیگر، درب جلویی آلومینیومی لزوما عایق خوبی در برابر سرما نمی کند، مگر اینکه درب جلویی را انتخاب کنید که قیمت آن گران تر است.
درب ورودی پی وی سی
PVC مزایای زیادی دارد: از نظر عایق بسیار کارآمد است. انتخاب های رنگ و سبک زیادی را ارائه می دهد و برای بودجه های کوچک مناسب است. عیب اصلی این متریال برای درب ورودی مقاومت کم آن از نظر امنیت است.

حفاظ استیل پنچره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

انواع مختلف درب های پی وی سی
درب یو پی وی سی فرانسوی: رایج ترین مدل درب است که از یک یا دو برگ تشکیل شده است که به سمت داخل خانه باز می شود. این درب ها بیشتر مستطیل شکل هستند.
درب پی وی سی چرخشی: این درب که امکان کج شدن یک ورقه به سمت داخل را به آن می دهد تا حداقل به فضای داخلی نفوذ کند.
درب پی وی سی کشویی: این درب یکی از درب های رایج پی وی سی می باشد که در اکثر ساختمان ها وجود دارد. این درب با کشیدن یک برگ بر روی دیگری باز می شود.
ابعادهای مختلف درب ورودی
چندین ابعاد استاندارد برای درب ورودی وجود دارد: ارتفاع 215 سانتی متر در عرض 80 یا 90 سانتی متر و برای همین دو عرض 200 سانتی متر. آنها تقریبا برای تمام اندازه های بازشو مناسب هستند. در غیر این صورت، شما باید درب خود را به اندازه کافی درست کنید. سپس چندین مدل درب ورودی در اختیار شما قرار می گیرد.

انواع مختلف درب های پی وی سی

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

درب ورودی تمام یا نیمه شیشه
با درب ورودی تمام یا نیمه جداره شیشه ای، شما این مزیت را دارید که می توانید از نور زیادی در ورودی خانه خود بهره مند شوید. از سوی دیگر، شما باید اقدامات احتیاطی خاصی را از نقطه نظر امنیتی انجام دهید: شیشه ایمنی ضد سرقت در واقع اجباری است. شیشه های مات نیز وجود دارند که به نور اجازه عبور می دهند اما از دیدن همه چیز در فضای داخلی خود جلوگیری می کنید. درب ورودی شیشه دار عایق کمتری در برابر سرما، گرما یا صدا است. بنابراین مهم است که درب مجهز به شیشه دوجداره یا حتی سه جداره را انتخاب کنید.
امنیت درب ورودی خود را در اولویت قرار دهید
جنس درب ورودی شما در درجه اول استحکام و سطح امنیت آن را مشخص می کند. اما بدون دستگیره ها و قفل های باکیفیت، خانه شما می تواند در برابر همه خرابی ها آسیب پذیر باشد. بنابریان بهتر است با انتخاب بهترین قفل، امنیت خانه خود را تضمین کنید.

 

امنیت درب ورودی خود را در اولویت قرار دهید

 

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

نکاتی که قبل از نصب کردن درب ورودی باید دانست
برای عایق بندی حرارتی و صوتی بهتر خانه خود، با نصب درزگیر بین دهانه و چارچوب در و همچنین یک آستانه آلومینیومی، درب ورودی خود را تا حد امکان هوادهی کنید. 
سخن پایانی
امیدوارم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما دوستان عزیزم مفید واقع شده باشد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ذکر شده تماس حاصل نمایید. ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز هستیم. 

 
  کدام متریال را برای درب ورودی خود انتخاب کنیم؟

تاریخ درج: 1401.07.19

59

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook