کدام ماده را برای کرکره برقی انتخاب کنیم؟

چاپ صفحه

کرکره برقی، نصب آسان و مقرون به صرفه، خانه ها و ساختمان های جدید را هر چه بیشتر تجهیز می کند. و همچنین در نوسازی نیز جای می گیرد. مدل برقی هم برای سهولت در باز و بسته شدن کرکره ها و هم به دلیل امکان متمرکز بودن با تمام کرکره های خانه برای استفاده روزمره ایده آل است. با ما، جنبه های مختلف کرکره برقی، عنصر راحتی در خانه خود را در این مقاله مطالعه نمایید.
کرکره برقی چه ویژگی هایی دارد؟
کرکره برقی متشکل از یک جعبه و قاب فلزی است که به خاطر وجود پی وی سی یا لت های آلومینیومی در امتداد راهنماها می لغزد. این می تواند سنتی باشد و در ضخامت دیوار قرار داده شود، یا به وسیله جعبه ای که در بیرون قرار داده شده است نوسازی شود. خوب است بدانید که برای اطمینان از عملکرد روان بسته یا باز شدن، مجهز به یک سیستم الکترونیکی است که در صورت بروز مانع بلافاصله آن را متوقف می کند تا موتور آن حفظ شود.
کدام ماده را برای کرکره برقی انتخاب کنیم؟
مواد اصلی مورد استفاده در ساخت کرکره برقی عبارتند از:
PVC: اگر این ماده مقرون به صرفه و عایق باشد، برای پنجره های بزرگ مناسب نیست، زیرا زمانی که دمای بیرون به طور قابل توجهی افزایش می یابد، تمایل به انبساط دارد و گاهی اوقات باعث انسداد در هنگام استفاده می شود. همچنین به همین دلیل است که باید از رنگ های روشن برای کرکره PVC استفاده کرد، زیرا رنگ های تیره با جذب گرمای بیش از حد، خطر تغییر شکل را افزایش می دهند.
آلومینیوم: گرانتر از PVC است، کمتر عایق می شود، اما تغییر شکل نمی دهد، حتی در رنگ های تیره، که آن را برای محافظت از پنجره های ورودی و پنجره های بزرگ ایده آل می کند.
آلومینیوم دو جداره (ADP) که در آن فوم برای بهبود عایق تزریق می شود و گران ترین ماده است.

حفاظ استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

 

 

کرکره برقی چه ویژگی هایی دارد؟کدام کنترل را برای کرکره برقی انتخاب کنیم؟
دو روش برای کار با کرکره برقی وجود دارد:

با کنترل سیمی: سوئیچ توسط یک سیم به موتور متصل می شود.
توسط کنترل از راه دور: کنترل از راه دور به لطف امواج انجام می شود و نیازی به کابل بین موتور و کنترل نیست.
آخرین راه حل، این مزیت را دارد که می تواند چندین کرکره را با یک فرمان کنار هم قرار دهد و به لطف اتوماسیون خانگی، باز و بسته شدن همه دریچه ها را برنامه ریزی کند. این سیتم آن را به یک عنصر امنیتی تبدیل می کند.
قیمت کرکره برقی چقدر است؟
قیمت کرکره برقی بستگی به متریال انتخابی برای ساخت و اندازه آن و همچنین سیستم آن دارد. همچنین قیمت ها با توجه به مواد و نوع بازشو متفاوت است. همیشه عاقلانه است که از تولید کنندگان مختلف قیمت بخواهید تا مطمئن شوید که اشتباه نمی کنید. برای آگاهی از قیمت محصولات ما، می توانید به بخش محصولات مراجعه نمایید و تمامی محصولات ما را با قیمت های درج شده در زیر آنها مشاهده نمایید.

 

قیمت کرکره برقی چقدر است؟

 

چه زمانی و چگونه کرکره های برقی را نصب کنیم؟
اگر خانه شما در حال ساخت است، اکنون بهترین زمان برای فکر کردن به کرکره است. شما می توانید کرکره های برقی خود را به خوبی در دیوارهای خود ادغام کنید. بنابراین کرکره های شما پس از باز شدن تقریبا نامرئی خواهند بود: آنها کاملا در ساخت و ساز پنهان می شوند.
اگر کرکره‌های برقی را در حال بازسازی نصب می‌کنید، می‌توانید حتی پنجره‌هایی را مجهز کنید که برای قرار دادن کرکره‌های برقی طراحی نشده‌اند. چه تصمیم به قرار دادن جعبه کرکره ای در داخل خانه یا خارج از منزل خود داشته باشید، نصب آن ساده است. 

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
امیدوارم مطالب ارائه شده در این پست برای شما دوستان عزیزم مفید واقع شده باشد و به شما کمک کرده باشد تا بهترین تصمیم را بگیرید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری هستید می توانید با همکاران مجرب ما تماس حاصل فرمایید. تیم مجرب سانادر همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد. هدف ما رضایت خاطر شما مشتریان عزیز از محصولات می باشد. پس با خیال راحت می توانید مشاوره های لازم را از ما دریافت نمایید و سپس اقدام به خرید کرکره برقی مناسب محیط خود نمایید.  

 
 کدام ماده را برای کرکره برقی انتخاب کنیم؟

تاریخ درج: 1401.07.19

243

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook