کاربردهای شیشه های دکوراتیو چیست؟

چاپ صفحه

آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد شیشه های دکوراتیو، نحوه انتخاب و استفاده از آن هستید؟ ما سعی خواهیم کرد به سوالات شما پاسخ دهیم. وقتی صحبت از شیشه های دکوراتیو می شود، کاربردهای زیادی در داخل یا خارج از خانه وجود دارد.
یک میز شیشه ای تزئینی
میز یک قطعه مرکزی در یک اتاق ناهار خوری یا اتاق نشیمن، نحوه دکوراسیون شما را تعیین می کند. چه برای پذیرایی از مهمانان برای صرف غذا و چه صرفاً قرار دادن کنترل از راه دور در اتاق نشیمن، امکان انتخاب آن به صورت شیشه ای وجود دارد. اگر میز از جنس دیگری دارید، می توانید روی میز آن را نیز با یک لایه شیشه بپوشانید تا آن را تزئین کنید. بسته به اینکه بچه دارید یا نه، رویه شیشه سکوریت یا تک شیشه را انتخاب می کنید.

 شیشه های دکوراتیو

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.


شیشه جلو کمد
برای زیباتر کردن فضای داخلی خود، می توانید درهای کمد یا جلوی کشوهای کمد را شیشه ای را بسازید. شیشه اغلب به ضخامت چوب چسبانده می شود تا کل آن جامد شود، شیشه اغلب مات است و مطابق میل شما رنگ می شود.
شیشه های تزئینی در حمام
شیشه که اغلب برای دیوارهای دوش استفاده می شود، برای تزئین یا پارتیشن در حمام نیز موجود است. روشنایی قابل توجهی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عرضه نور مصنوعی را محدود کنید.
درهای شیشه ای
درهای شیشه ای با اجازه عبور نور در اتاق هایی با نور کم بسیار محبوب هستند. برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، مثلا برای درهای حمام یا دفتر، آنها را در شیشه غیر شفاف انتخاب کنید.
دیوارهای جداکننده شیشه ای
هنگامی که می خواهید فضای کوچکتری ایجاد کنید، به عنوان مثال در یک فضای باز شیشه ای، می توانید پارتیشن های شیشه ای را انتخاب کنید. نصب آسان و مدولار با توجه به نیاز شما، می توانید یک اتاق روشن حتی اگر دور از پنجره و نور طبیعی باشد ایجاد کنید.
یک راه پله شیشه ای تزئینی
در جستجوی افزایش ایمنی برای بالا رفتن از پله، یک دیوار شیشه ای لمینت از هرگونه سقوط جلوگیری می کند. برای رندر بهینه، دکوراسیون روی شیشه را انتخاب کنید.
نرده های تزئینی
برای ایمن کردن بالکن خود و در عین حال حفظ حریم خصوصی خود، هیچ چیزی مانند شیشه مات نیست که نور را از خود عبور دهد. همچنین امکان انتخاب لیوان با دکوراسیون چاپی با توجه به سلیقه شما وجود دارد.

انواع شیشه های دکوراتیو

 

یکی از کاربرد های پارتشین شیشه ای حفظ حریم شخصی افراد به ویژه در فضاهای اداری و جمعی است.

 

انواع شیشه های دکوراتیو
پس از مشخص شدن کاربرد، اکنون زمان انتخاب سبکی است که می خواهید به دکوراسیون خود بدهید.
آینه
آینه، جلوه نور طبیعی یا مصنوعی را چند برابر می کند و همچنین به شما اجازه می دهد به خود نگاه کنید. یک آینه که در جای مناسب چیده شود، می تواند دکوراسیون شما را برجسته کند یا اتاق شما را هماهنگ کند. می توان آینه را در هر قسمتی از خانه قرار داد. در واقع، دیگر فقط مختص حمام یا اتاق رختکن نیست.
شیشه لاکی
شیشه لاکی که قبل از پخت در قسمت پشتی شیشه رنگ شده است، درخشندگی را به فضای داخلی شما می دهد. حسی از مدرنیته را به فضای داخلی شما می آورد. در آشپزخانه استفاده می شود. انتخاب آن در شیشه سکوریت شده برای میز کار و پایین هود ضروری است. همچنین در کمدهای لباس در اتاق خواب یا اتاق نشیمن یافت می شود. همچنین به عنوان یک پارتیشن و حتی به عنوان درب در فضاهای کاری مورد استقبال قرار می گیرد.
شیشه چاپ شده
ایده آل برای زمانی که می خواهید نور را از خود عبور دهید اما هنوز نمی بینید در طرف دیگر چه خبر است، شیشه طرح دار دارای الگوهایی در یک یا هر دو طرف شیشه است. این ترکیبی از مزایای کاربردی بودن در پارتیشن بندی، در یا پنجره و تزئینی است. چه به عنوان درب اداری نصب شود، چه بر روی دیوارهای دوش یا برای حفظ محرمانه بودن یک اتاق جلسه، انواع مختلفی برای همه سلیقه ها وجود دارد.
نگهداری از شیشه های دکوراتیو
نگهداری از شیشه های دکوراتیو بسیار آسان است: با گردگیری آن شروع کنید. سپس تنها چیزی که نیاز دارید یک اسفنج مرطوب یا پارچه میکروفیبر است. همچنین می توانید از سرکه سفید یا یک پاک کننده سرامیکی برای از بین بردن رسوبات، چربی یا اثر انگشت استفاده کنید. توجه داشته باشید، استفاده از اسفنج ساینده، ابزار برش یا پاک کننده کاملا غیرممکن است، در غیر این صورت شیشه شما به طور غیر قابل برگشتی آسیب می بیند.
یک نکته کوچک برای محافظت از شیشه های تزئینی خود در برابر گرد و غبار وجود دارد. به طور مرتب از پاک کننده های ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید. با این کار گرد و غبار خیلی کمتر، روی شیشه می نشیند.

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

سخن پایانی
شیشه های دکوراتیو، دکوراسیونی زیبا به نمای خانه شما می دهد و بر روحیات شما تاثیرات خوبی می گذارد. برای خرید می توانید از همین جا(سانادر) اقدام نمایید.

 
  کاربردهای شیشه های دکوراتیو چیست؟

تاریخ درج: 1401.07.19

220

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook