دلایلی که مشتریان عاشق درب های اتوماتیک هستند

چاپ صفحه

  دلایلی که مشتریان عاشق درب های اتوماتیک هستند
آیا می خواهید درب های اتوماتیک را نصب کنید و آیا نمی دانید ویژگی های اصلی آنها چیست؟ این یک سوال عالی است. در واقع امروزه از درب های اتوماتیک کشویی بیشتر و بیشتر استفاده می شود. اما چرا دقیقا؟ چنین سیستم هایی نسبت به درب های سنتی مزایای زیادی دارند. بنابراین، اکنون، 4دلیلی که شما را به انتخاب درب های اتوماتیک ترغیب می کند، خوام گفت. تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.
درب های اتوماتیک بیش از هر چیز تضمین کننده بهداشت هستند
از نظر بهداشتی، درب با باز و بسته شدن سنتی گزینه خوبی نیست. اگر درب در مکانی با ترافیک زیاد باشد، در طول روز، بسیاری از افراد دست خود را روی دستگیره می گذارند. در نتیجه، میکروب‌ها و باکتری‌ها جمع می‌شوند که می‌تواند باعث انتقال بیماری شود.
با درب های گردان یا درب های اتوماتیک عابر پیاده، درب ها تمیز می مانند، زیرا کسی به دستگیره آن دست نمی زند، زیرا وجود ندارد! اصل این نوع درب استیل ضد زنگ که برای ساده کردن زندگی روزمره طراحی شده است، با استفاده از کنتاکتور کار می کند. این درب را می توان از راه دور نیز فعال کرد.

درب های اتوماتیک

 

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

امنیت را تامین می کنند
درب اتوماتیک یک درب قابل اعتماد است که می تواند امنیت بالایی را به شما ارائه دهد. درب اتوماتیک امنیتی چه به عنوان درب گاراژ، چه درب ورودی ساختمان یا یک تجارت استفاده شود، عموماً ضد حریق است. به این معنی که ضد آب است و در صورت آتش سوزی از ورود شعله به داخل جلوگیری می کند. علاوه بر این، برخی از درب ها دارای سیستمی هستند که به آنها اجازه می دهد به صورت خودکار در هنگام فعال شدن هشدار آتش بسته شوند.
نفوذ درب اتوماتیک بسیار دشوارتر از درب های سنتی است. به عبارت دیگر، اگر می خواهید امنیت مغازه، کسب و کار یا ساختمان خود را افزایش دهید، مطمئناً درب اتوماتیک امن ترین گزینه است.

 

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

 

درب اتوماتیک و امنیتآنها نیازی به تعمیر مکرر یا پرهزینه ندارند
ویژگی درب های اتوماتیک این است که قوی و مقاوم هستند. نگهداری از این نوع درب الزامی است. بدین ترتیب با انجام تعمیر و نگهداری منظم درب های شما سالم می مانند و عمر آنها افزایش می یابد. اگر درب اتوماتیک خود را سرویس کرده باشید، عملاً هیچ تعمیری برای انجام نخواهید داشت. و اگر مجبور به ساختن چند تایی بودید، قیمت آنها بسیار کمتر از یک درب سنتی است.

بهترین کار این است که سرویس و نگهداری درب اتوماتیک خود را به افراد حرفه ای بسپارید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که درب‌های شما مطابقت دارند و همیشه همان درجه امنیت را ارائه می‌دهند. برخی از متخصصان می توانند قراردادهای خدمات یا قراردادهای تعمیر و نگهداری را به شما پیشنهاد دهند، که بسیار راحت است زیرا نیازی نیست نگران چیزی باشید.
باز و بسته شدن برگها بی صدا و محتاطانه است
با گذشت زمان و استفاده، درهای سنتی ممکن است آسیب ببینند. بنابراین، هنگام باز یا بسته شدن، درب ترک می خورد و بسیار پر سر و صدا است که از نظر صلاحدید بسیار مشکل ساز است. زمانی که این درب دفتر یا فروشگاه شماست، تصور کنید این صدای جیر جیر می تواند در تمام طول روز چقدر آزاردهنده باشد. البته برای کاهش این صداهای مزاحم می توانید کمی درب را چرب کنید اما این یک راه حل موقتی است و همیشه صداها برمی گردند.
با درب اتوماتیک، خطر جیرجیر شدن آن وجود ندارد، به خصوص اگر به طور منظم تمیزکاری و نگهداری کنید. برگها محتاطانه و بی صدا هستند. اگر رفت و آمد زیاد است و در طول روز اغلب از در استفاده می شود، داشتن دری آرام ضروری است. متاسفانه، این چیزی نیست که درب سنتی می تواند ارائه دهد.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
در طول این مقاله، شما توانسته اید 4 دلیل اصلی را که شما را به سمت درب اتوماتیک سوق می دهد، کشف کنید. البته این نوع درب همچنان مزایای بسیاری دارد که در طول استفاده خود متوجه خواهید شد. ایمنی، زیبایی شناسی و نگهداری آسان، عباراتی هستند که به بهترین شکل درب اتوماتیک را توصیف می کنند. اگر تا به حال در انتخاب این نوع درها تردید داشتید، 4 دلیل ارائه شده در اینجا مطمئنا شما را متقاعد می کند. پس دیگر منتظر نمانید و درب های خود را برای مدل های اتوماتیک عوض کنید. و مهمتر از همه، فراموش نکنید که برای تضمین طول عمر آنها، نگهداری منظم ضروری است.

 
  دلایلی که مشتریان عاشق درب های اتوماتیک هستند

تاریخ درج: 1401.07.27

57

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook