دلایل محبوبیت پارتیشن های شیشه ای

چاپ صفحه

  دلایل محبوبیت پارتیشن های شیشه ای
مسائل مربوط به محیط کار و فضاها در حال تغییر است. پارتیشن های لعابدار، پارتیشن جامد، فضاهای باز ... هر شرکتی با توجه به نیاز و خواسته خود چیدمان متفاوتی دارد. پارتیشن شیشه ای نقش مهمی در چیدمان اداری داشته است. سازش بین فضاهای باز و بسته، نور، زیبایی شناسی را به ارمغان می آورد و درک فضاهای بزرگ را به محل شما می دهد. پارتیشن شیشه ای برای دفاتر دارای مزایای بسیاری است که این مزیت را به دست آورده است که اغلب توسط شرکت ها برای طراحی دفاتر استفاده می شود. نور را از خود عبور می دهد، ارتباطات را تحریک می کند و..... . در این مقاله می خواهم بررسی کنم که علت محبوبیت پارتیشن های شیشه ای چیست؟ چرا امروزه صاحبان مشاغل به سمت نصب پارتیشن های شیشه ای کشیده شده اند؟ دوستان عزیز با من تا انتهای این مقاله همراه باشید تا دلایل محبوبیت این پارتیشن را بدانیم.

 

 پارتیشن های شیشه ای

 

 

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که پارتیشن شیشه ای دارد، امکان هماهنگ سازی آن با هر نوع طراحی دکوراسیونی که در نظر دارید است.

فضاهای متفاوت ایجاد کنید
آیا پروژه ای برای توسعه مجدد یا ایجاد مکان دارید؟ برنامه ریزی برای تغییرات مختلفی که ممکن است محل شما دریافت کند ضروری است. پارتیشن های شیشه ای متحرک از این نظر بهترین راه حل هستند که به شما اجازه می دهند تا دفاتر خود را در طول سال ها مرتب کنید. برای مونتاژ، جداسازی و... پارتیشن های متحرک امکان تغییر فضاهای شما را به راحتی، سریع و بدون کار اساسی ارائه می دهد.
شفافیت و درخشندگی را به ارمغان بیاورید
یکی از مزایای اصلی پارتیشن شیشه ای ساده و بدون طرح، روشنایی است که ارائه می دهد. دفاتر شفافی که نور را روشن می کند و به رفاه کارمندان شما کمک می کند. فراتر از روشنایی، امکان حفظ ارتباط بصری بین کارمندان برای جلوگیری از انزوا نیز وجود دارد. تخمین زده می شود که کار در فضایی با نور، رفاه را تا 15 درصد افزایش می دهد، بنابراین خود را محروم نکنید و شیشه را انتخاب کنید. اجازه دهید نور طبیعی وارد شود و از دفاتر شفاف لذت ببرید. 

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

 

 دلایل محبوبیت پارتیشن های شیشه ای 
ظرافت را به دفاتر خود بیاورید
پارتیشن های لعابدار نیز یک انتخاب زیبایی شناختی با ظرافت غیرقابل انکار هستند. محیط کار در حال تکامل است و بیشتر و بیشتر به سمت فضایی با طراحی ظریف و شفاف گرایش پیدا می کند. کمدهای حجیم و مبلمان باشکوه از بین رفته اند. پارتیشن های شیشه ای برای دفاتر به طور فزاینده ای مورد تقاضا هستند. یک انتخاب زیبایی شناختی که با توجه به روندهای فعلی ترجیح داده می شود. بخش صنعتی به نوبه خود بیشتر بر روی پارتیشن های کامل یا نیمه شیشه ای متمرکز است و قوانین ایمنی سختگیرانه تری باید رعایت شود.
آکوستیک دفاتر خود را بهبود بخشید
یکی از معیارهای ضروری در توسعه مجدد یک فضا بدون شک آکوستیک است. با پارتیشن بندی فضا، مانعی برای صدا ایجاد می کنید. آلودگی صوتی ناشی از زندگی روزمره یک شرکت، در بیشتر موارد، در درهای فضاهای پارتیشن بندی شده شما متوقف می شود.
پارتیشن لعاب دار، همراه با چیدمان خوب در سطح سقف و کف، راحتی صوتی غیرقابل انکاری را ارائه می دهد.
پارتیشنی را انتخاب کنید که مناسب شماست
پارتیشن های بلند، شیشه های تک جداره، شیشه های دوجداره، شیشه های لبه به لبه، لاک زدن ... پارتیشن های لعاب دار در چندین سبک و پرداخت موجود هستند تا تمام نیازهای شما را برآورده کنند. سطح ایمنی، ظرافت، زیبایی شناسی یا آکوستیک را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.
آرم پارتیشن شخصی سازی
پس از آن همه چیز از دیدگاه خلاقیت شما امکان پذیر است: نقاشی دیواری، لوگو، نقل قول های انگیزشی، ارزش های منتقل شده توسط شرکت و.... . شیشه های رنگی به همان اندازه برای جلوه دادن فضای شما مناسب است. قطعات متقاطع رنگی نیز جلوه ای طراح را به آن اضافه می کند. در مورد سندبلاست، این راه حل برتر این امکان را فراهم می کند تا تمام یا بخشی از سطح لعاب را مات کرده و محرمانه بودن را حفظ کند.

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

سخن پایانی
پارتیشن ها در هر ارتفاعی، نیمه جداره، تک جداره یا دو جداره… پارتیشن ها به روش های مختلفی نمایش داده می شوند تا انتظارات شما را برآورده کنند. این شما هستید که باید موردی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و ظرافت، ایمنی، رفاه، زیبایی شناسی را برای شما به ارمغان بیاورد.

  دلایل محبوبیت پارتیشن های شیشه ای

تاریخ درج: 1401.08.05

228

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook