درب های شیشه ای گردان چیست؟

چاپ صفحه

 

درب های شیشه ای گردان چیست؟
درب های اتوماتیک شیشه ای گردان، دسترسی آسان را فراهم می کنند و به عنوان یک ورودی زیبا به ساختمان عمل می کنند. درب های گردان اتوماتیک در مکان های مختلف از جمله بیمارستان ها، هتل ها، ساختمان های دولتی، مراکز خرید و... استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم به معرفی درب های شیشه ای گردان بپردازیم. برای شناخت بیشتر این درب، به شما توصیه می کنم که تا انتهای این مقاله با من همراه باشید. 
معرفی درب های گردان 
درب های گردان اتوماتیک، از سه یا چهار لایه تشکیل شده اند که بر روی یک محور چرخشی مرکزی قرار گرفته اند که دارای یک محور عمودی است. اینها در یک محفظه گرد با دهانه‌هایی در داخل و خارج محصور شده‌اند تا هنگام چرخش درب در داخل محفظه، عبور کنند. 

معرفی درب های گردان

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

 

کاربرد درب های گردان
درب های گردان را می توان برای عملکردهای خاصی مانند عبور یک طرفه برای جلوگیری از دور زدن افراد از پست های بازرسی امنیتی فرودگاه مجهز کرد. این درها از مکانیزم ترمز برای جلوگیری از جریان مخالف استفاده می کنند، سپس درب به طور خودکار به عقب می چرخد تا به فرد اجازه دهد از سمت ورودی خارج شود. مدل های جدیدی از درب های گردان در محیط های کارخانه و مترو استفاده می شود که در آن برگ های در از لوله های افقی ساخته شده اند که با یک مانع برای ورود تنها در یک جهت استفاده می شود.
درهای گردان می توانند به یک اپراتور ویژه مجهز شوند که تنها به یک نفر در هر زمان اجازه عبور از یک صفحه چرخان را می دهد. مانند اپراتورهای در، درهای گردان را می توان بین استفاده قفل کرد، اما حتی در صورت باز شدن، می توان آنها را توسط اپراتور کنترل کرد تا فقط یک چرخش مجاز باشد. اپراتورهای قدیمی درب های گردان، برخی مواقع با مشکل مواجه می شدند، اما خوشبختانه اپراتورهای مدرن، به خوبی توسعه یافته اند و دارای عملکرد عالی هستند. هماهنگی مستقیم با سازنده اپراتور درب گردان برای دستیابی به عملکرد مورد نظر عاقلانه است. اپراتورهای درب اغلب با قفل های مغناطیسی استفاده می شوند به طوری که سیستم کنترل دسترسی ممکن است هم قفل را باز کند و سپس یک در را باز کند. این در درهای اصلی ساختمان های عمومی و تجاری رایج است و این ترکیب نیز اغلب در جاهایی که نیاز به کمک به معلولان وجود دارد استفاده می شود.
قیمت و خرید درب های گردان از شرکت سانادر
قیمت اولیه درب گردان در مقایسه با هزینه های نگهداری درب های دیگر ارزش سرمایه گذاری را دارد. همچنین، آنها به کاهش هزینه های انرژی کمک می کنند. برای مشاهده و خرید محصولات شرکت می توانید به بخش منوی سایت مراجعه نمایید. در این قسمت تمامی محصولات با قیمت های مندرج شده را مشاهده خواهید کرد. هر محصولی را که انتخاب کردید می توانید برای خرید آن به صورت آنلاین اقدام نمایید و در کمترین زمان ممکن، 3الی 5 روز کاری، محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید. 

کاربرد درب های گردان

 

 

حفاظ استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

 

مزایای درب های گردان
-با داشتن درب های گردان، شما گذرگاه ورودی و خروجی بزرگتری خواهید داشت.
-درهای گردان برای آب و هوای سرد، عالی عمل می کنند: هوای سرد می تواند برای بسیاری از صاحبان تجاری بدترین شرایط باشد. از این گذشته، هیچ کس نمی‌خواهد هر بار که فردی وارد ساختمان می‌شود، هجوم هوای سردی به راه بیفتد. خوشبختانه، درهای گردان بهترین راه حل شما برای جلوگیری از این نوع مشکل هستند.
-نیاز به حداقل تعمیر: تعمیر و نگهداری یکی از دغدغه های اصلی برای صاحبان مشاغل است. هیچ‌کس، چیزی را نمی‌خواهد که نیاز به مراقبت و توجه مداوم داشته باشد که به هزینه‌های اضافی تبدیل شود.
از آنجایی که درهای گردان، بر روی پانل های شیشه ای مستحکم و مواد مستحکم بنا شده اند، به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند. نه همچنین، تمیز کردن آنها راحت می باشد. از آنجایی که نمی‌توانید درهای گردان را محکم ببندید، دیگر نیازی به تعمیر قاب یا دستگیره درها نخواهید داشت.
-درهای گردان به میزان قابل توجهی صدای خیابان را کاهش می دهند: بسیاری از ما می توانیم قبول کنیم که سر و صدای خیابان می تواند آزار دهنده و حتی کر کننده باشد. از شلوغی جمعیت گرفته تا صدای بوق ماشین ها در ساعات شلوغی. نصب درهای چرخشی سر و صدای بیرون را مسدود می کنند. علاوه بر این، این درها با شیشه های عایق صدا نیز عرضه می شوند که به کاهش صدای خیابان کمک می کند.

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب های شیشه ای گردان، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده، با همکاران مجرب ما در شرکت سانادر تماس حاصل نمایید.

 
درب های شیشه ای گردان چیست؟

تاریخ درج: 1401.08.05

244

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook