درب های اتوماتیک کشویی

چاپ صفحه

 

درب های اتوماتیک کشویی به دلیل کاربردی بودن و سهولت استفاده، از انواع دیگر درب ها متمایز هستند. مشتری زمانی که در نزدیکی فروشگاه شما قدم می زند، درها بلافاصله با عبور مشتری باز می شوند و با این کار، از او دعوت می شود که وارد فروشگاه شوند. بنابراین، حتی اگر یک عابر پیاده لزوما قصد رفتن به آنجا را نداشته باشد، باز کردن در می تواند او را به داخل جذب کند. در ادامه بیشتر در مورد این درب خواهم گفت.

 

درب های اتوماتیک کشویی

راحت بودن درب های کشویی

درب‌های کشویی، درهایی هستند که هنگام باز شدن به صورت افقی می‌چرخند و در تمام فضایی که یک درب معمولی هنگام باز شدن به جلو اشغال می‌کند، صرفه‌جویی می‌شود. درهای کشویی نه تنها در داخل خانه استفاده می شوند، بلکه به طور فزاینده ای در فضای باز نیز دیده می شوند. علاوه بر گسترش روزافزون استفاده از آنها در خانه ها، در فضاهای عمومی نیز استفاده می شود، حتی با سنسورهای حرکتی به طوری که با تشخیص افراد در حال نزدیک شدن، باز می شوند.

انواع درب اتوماتیک کشویی با توجه به نیاز
انواع مختلفی از درب اتوماتیک کشویی بسته به نیاز و موارد خاص هر مکان وجود دارد. اول از همه، سیستم های باز کردن متفاوت است، وجود دارد:
درب با باز و بسته شدن خودکار: این دری است که همانطور که در بالا اشاره شد بیشتر برای مغازه ها مناسب است زیرا مجهز به سنسورهایی است که به محض عبور از یک نفر باز و بسته می شود. زمان انتظار قبل از بسته شدن را می توان با توجه به ترجیحات مشتری تنظیم کرد.
درب اتوماتیک با ارائه احراز هویت: این نوع مدل عموما برای ساختمان های مسکونی یا اداری مناسب است. بنابراین ارائه ابزاری برای احراز هویت (نشان، کد و ...) برای دسترسی به فضای داخلی ساختمان ضروری خواهد بود. این امر ایمن سازی ساختمان را ممکن می سازد و فقط به افرادی که در آن زندگی می کنند یا در آن کار می کنند اجازه ورود می دهد.
درب اتوماتیک ایمن بسته شدن: این اطمینان را ایجاد می کند که درها هنگام ایجاد هشدار آتش سوزی در ساختمان بسته می شوند. معمولا به عنوان درب ضد حریق شناخته می شوند، محکم هستند و با بستن درها از انتشار آتش به بیرون جلوگیری می کنند. البته افرادی که در داخل آن زندگی می کنند هنوز هم می توانند ساختمان را ترک کنند.

 

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

درب های اتوماتیک کشویی و صرفه جویی در انرژی

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

ویژگی درب های کشویی تولید شده توسط شرکت سانادر
سیستم های درب کشویی ما از طریق یک ظاهر شیک و پیکربندی های قابل انطباق، ورودی دلپذیر و کاربردی را برای هر کسب و کاری ایجاد می کنند. از میان درب های مختلف، می توانید درب کشویی بدون لمس جذاب ما را انتخاب کنید که ورودی های محل شما را راحت تر و ایمن تر کنند. ما طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای سیستم درب کشویی شما ارائه می‌دهیم، از جمله درهای داخلی و خارجی. درب های کشویی خودکار ما اطمینان حاصل می کنند که درهای شما به طور ایمن باز و بسته می شوند و کنترل بهتر آب و هوای داخل ساختمان را ارتقا می دهند. برای خرید می توانید از همین جا اقدام نمایید و ایمنی و راحتی را در ورودی مکان مورد نظر خود ایجاد کنید.
مزایای استفاده از درب های کشویی
صرفه جویی در فضا
جایی که دسترسی به فضا به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شود، درهای کشویی به فضاهای شما اجازه می‌دهند که فورا بزرگ‌تر شوند زیرا بدون لولا کار می‌کنند. آنها به‌جای باز شدن در امتداد مسیر شناور می‌شوند. این بدان معنی است که هیچ فضای اضافی برای قوس درب لازم نیست زیرا آنها به سادگی با کشویی یک درب روی دیگری باز می شوند.
محدودیت تماس های مستقیم
با توجه به بحران سلامت فعلی، این قالب درب توصیه می شود. در واقع، هل دادن یا کشیدن درب، که قبلا صدها نفر آن را لمس کرده بودند، باعث آلودگی احتمالی می شود. بنابراین درب اتوماتیک کشویی امکان جلوگیری از این آلودگی را فراهم می کند و خطر بیماری را بین مشتریان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

حفاط استیل پنجره می تواند علاوه بر ایجاد امنیت در برابر سرقت، موجب جلوگیری از ضربه های احتمالی به شیشه پنجره گردد.

سخن پایانی
اگر به فکر استفاده از درب های کشویی هستید، مطمئن شوید که از غلتک ها و مسیرهای درب با کیفیت بالا استفاده می کنید تا مطمئن شوید که سال ها عمر می کنند. 

 
درب های اتوماتیک کشویی

تاریخ درج: 1401.08.05

239

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook