درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو

چاپ صفحه

 

درب های اتوماتیک تاشو گزینه ای فوق العاده برای موقعیت هایی هستند که درب چرخشی به فضای زیادی نیاز دارد. اکثر درب‌های تاشو خودکار در رستوران‌ها، هتل‌ها، خانه‌های سالمندان، بیمارستان‌ها یا سایر امکاناتی که باید از درهای باریک یا راهروها عبور کنند، یافت می‌شوند. این سیستم که به آن درب اتوماتیک دوتایی نیز گفته می شود، هم زیبا و هم قابل اعتماد است. درب تاشو اتوماتیک ما دارای عملکرد خودکار و باز شدن سریع از بسته شدن تا باز شدن کامل است، همچنین در صورت قطع برق به راحتی می توان آن را به صورت دستی کار کرد. درب اتوماتیک تاشو ما سریع ترین سرعت و امنیت را در هر زمان برای شما به ارمغان می آورد.
ویژگی درب های تاشو
درهای تاشو از چندین برگ باریک تشکیل شده اند که روی خود تا می شوند. همه چیز از یک ریل بلند آویزان است و برگ ها با قفل شدن در کنار هم نگه داشته می شوند. با این کار از پیچ هایی که با لغزش تداخل می کنند جلوگیری می شود. درب تاشو کاربردی ترین سیستم برای بازسازی یا تعدیل آسان فضای شماست. برای جداسازی اتاق ها یا زمانی که فاصله اجازه نصب درب لولایی، چرخشی یا کشویی با پارتیشن را نمی دهد، درب تاشویی را انتخاب کنید. این نوع درب ها می توانند چندین برگ داشته باشند و بسته به جنس آن برش داده شوند.

 

درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو

 

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که پارتیشن شیشه ای دارد، امکان هماهنگ سازی آن با هر نوع طراحی دکوراسیونی که در نظر دارید است. 

چرا درب های تاشو؟
درب های اتوماتیک تاشو، یک امتیاز فوق العاده برای هر کسب و کاری هستند و فضای زیبایی را برای کار، استراحت و بازی فراهم می کنند. این کارآمدترین تکنیک برای باز کردن دفتر خود بدون لمس کردن درب است. نصب درب های اتوماتیک دو تاشو سریع و ساده است و در نتیجه هزینه ساخت و ساز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در نتیجه، برای پروژه های مقاوم سازی یا ساخت و ساز جدید ایده آل است و امکان کاربرد نامحدودی دارد.
راحتی برای ورودی های کوچک
هنگامی که فضا محدود است، برای حداکثر باز شدن درب به درب های تاشو اتوماتیک اعتماد کنید. فرقی نمی‌کند درب های تاشو دو یا چهار پانل را انتخاب کنید، با استفاده از این درب های تاشو اتوماتیک، می توانید به حداکثر راحتی حتی در تنگ ترین راهروها دست پیدا کنید.

 

ویژگی درب های تاشو

 

یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

 

مزایای نصب درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو
صرفه جویی در فضا
هنگامی که درهای تاشو باز هستند، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و عملا هیچ وقفه ای در جریان طبیعی ساختمان شما ایجاد نمی کنند. درهای تاشو، با ورود شما روی همدیگر قرار می گیرند. مکانیزم هوشمندانه یک درب تاشو خودکار ممکن است یک گذرگاه عریض را در هر درگاه کوچکی باز کند و درب‌های تاشو خودکار را در مواقع محدود به انتخابی عالی تبدیل کند.
تعمیر و نگهداری کم
با درب های تاشو حداقل تعمیر و نگهداری لازم است. تنها چیزی که لازم است شستشوی گاه به گاه و مقداری روغن به صورت دوره ای است.
امنیت
درب های اتوماتیک تاشو، درجه بالاتری از امنیت را ارائه می دهند. زیرا دارای سیستم های قفل با امنیت بالا و لولاهای با امنیت بالا هستند، در حالی که انواع دیگر درب های شیشه ای معمولا فقط دارای قفل هستند.
زیبا و دل انگیز
درب های اتوماتیک دوتایی یا تاشو به دفتر شما ظاهری مدرن و شیک می بخشند و در عین حال ارزش افزوده ای نیز به شما می دهند. ما رنگ ها و طرح های زیادی برای تکمیل بقیه فضای کاری شما داریم.
سهولت استفاده
درهای اتوماتیک تاشو که برای جمع شدن و چیدن منظم در یک یا هر دو طرف ساخته شده اند، به افراد اجازه می دهند آزادانه از داخل به خارج یا از اتاقی به اتاق دیگر حرکت کنند.
هزینه درب های تاشو
با توجه به پیچیدگی و دقت مهندسی که در یک درب دوتایی با کیفیت بالا وجود دارد، انتظار دارید که قیمت آنها تا حدودی بیشتر از درهای کشویی باشد. همانطور که گفته شد، تفاوت قیمت آنقدر که ممکن است فکر کنید زیاد نیست. بنابراین با کمی سرمایه گذاری بیشتر می توانید از مزایای درب های تاشو بهره مند گردید. 

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟


سخن پایانی
در سال‌های اخیر، درب‌های اتوماتیک تاشو، محبوبیت قابل توجهی داشته‌اند. آنها اکنون بزرگتر، زیباتر از همیشه هستند. اگر به خرید درب های اتوماتیک فکر می کنید درب های اتوماتیک تاشو، گزینه عالی می باشند.

 
درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو

تاریخ درج: 1401.08.03

244

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook