چگونه تعداد برگ مناسب را برای درب اتوماتیک کشویی خود انتخاب کنیم؟

چاپ صفحه


شما می خواهید یک بازشو خودکار در کسب و کار خود نصب کنید یا فضای خود را برای عموم باز کنید. اما نمی دانید کدام نوع درب کشویی برای فضای شما مناسب است؟ آیا درب های کشویی 2برگ، 3برگ یا 4 برگ؟ من در اینجا هستم تا با ارائه مطالب مفید، به شما کمک کنم تا بتوانید بهترین نوع درب کشویی را برای مکان مورد نظر خود انتخاب نمایید.

کاربرد درب های اتوماتیک کشویی

کاربرد درب های اتوماتیک کشویی
درب اتوماتیک کشویی، باز و بسته شدن را در خارج و داخل تسهیل می کند. یک موتور یکپارچه مکانیزم را به طور خودکار فعال می کند. عملکرد خودکار بسته به مدل متفاوت است. فرمول دستی از سوئیچ استفاده می کند که کاربر باید برای ورود یا خروج فشار دهد. از طرف دیگر، مدل اتوماتیک با استفاده از کنترل از راه دور، کار می کند. باز و بسته شدن درب ها به صورت خودکار انجام می شود.
گزینه نیمه اتوماتیک، به نوبه خود، شامل فشار کمی بر درب برای باز شدن یا بسته شدن آن است. در نهایت، مدل کنترل از راه دور وجود دارد. پرکاربردترین سیستم برای باز کردن اتوماتیک درب های گاراژ می باشد. برای کنترل از راه دور باز و بسته شدن درهای کشویی کاربردی است. درب های اتوماتیک در چندین نوع وجود دارند: درب های لولایی، گردان.
چگونه تعداد برگ مناسب را برای درب اتوماتیک کشویی خود انتخاب کنیم؟
با تکامل تکنیک های امنیتی، اکنون امکان سفارش درب اتوماتیک با ویژگی های متعدد وجود دارد. این امر به ویژه در مورد کنترل دسترسی، آلارم و حفاظت از سرقت که مدیریت بهتر خروجی های اضطراری را امکان پذیر می کند. اگر دهانه های شما برای استفاده با ظرفیت بالا در نظر گرفته شده است، توصیه می کنیم درب های کشویی با 2 لنگه را استفاده کنید. آنها مربوط به مکان های بسیار پر رفت و آمد هستند. در مورد درهای کشویی 3 لنگه، ظرفیت استفاده از آنها نسبت به درهای قبلی اهمیت کمتری دارد.
در نهایت درب های کشویی 4 لنگه با بالاترین ظرفیت قابل استفاده هستند. آنها مدیریت مؤثر جریان های بزرگ بازدیدکنندگان را که در هر دو جهت می روند، ممکن می سازند. یکی از ویژگی های اصلی این نوع درب ها علاوه بر ساختار متقارن درام ها، سیستم بسته شدن دو لنگه است. به این ترتیب، مکانیسم در برابر تأثیرات محیطی محافظت می شود که جذب هوا را بهبود می بخشد.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه است.

 

 

کاربرد درب های اتوماتیک کشویی

 

حفاظ استیل درب های شیشه ای علاوه بر ایمنی که به ساختمان می بخشد زیبایی آن را نیز دو چندان خواهد کرد.

 

چگونه ارائه دهنده خدمات را انتخاب کنیم؟
در حال حاضر هیچ شکی در ذهن شما وجود ندارد، نصب درب اتوماتیک بدون کمک یک متخصص مجاز و شایسته، غیر قابل تصور است. بنابراین، انتخاب یک ارائه دهنده خدمات باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرد. از جمله این موارد تخصص است. به طور کلی، تسلط بر مراحل مختلف از تولید تا نصب، تضمین کیفیت و شایستگی بالا از سوی ارائه‌دهنده خدمات است. با این حال، توصیه یک مدل درب خوب به وضوح بر اساس صلاحیت ارائه دهنده خدمات است. انتخاب سازنده یکی دیگر از گزینه های ممکن است. یک ارائه دهنده خدمات سازنده، به اصطلاح، یک چشم انداز جهانی از محصول دارد. او می داند که چگونه مداخله خود را سازماندهی کند و توانایی یافتن راه حل های موثر برای حل هر مشکلی را دارد.
انتخاب یک ارائه دهنده خدمات نزدیک، گزینه دیگری است که باید به آن توجه داشت. در واقع نزدیکی معیاری است که هنگام انتخاب ارائه دهنده خدمات باید در نظر گرفته شود. انتخاب یک تامین کننده با محل در بخش یا منطقه می تواند گزینه بسیار جالبی باشد. زیرا هر چه ارائه دهنده خدمات در مکان دور باشد، مداخله کندتر خواهد بود.
معیار دیگر و نه کم اهمیت ترین، سازماندهی خدمات پس از فروش است. چه یک صنعت باشد و چه تجارت، لازم است بتوانید در صورت بروز مشکل روی قابلیت اطمینان و پاسخگویی ارائه دهنده خدمات خود حساب کنید. قطع برق، خرابکاری و سایر حوادث می تواند باعث ناراحتی زیادی شود. پرس و جو در مورد نحوه سازماندهی خدمات پس از فروش توسط ارائه دهنده خدمات یک اقدام احتیاطی عاقلانه است.

 

آیا می دانستید از کرکره برقی شفاف می توان به عنوان پارتیشن متحرک نیز استفاده کرد؟

سخن پایانی
 اگر در زمینه ارائه دهنده خدمات، با مشکل مواجه شده اید و نمی دانید که به چه کسی اعتماد کنید، جای درستی آمده اید. ما و همکاران مجربمان، آماده ایم که به شما در این زمینه کمک کنیم.

  
چگونه تعداد برگ مناسب را برای درب اتوماتیک کشویی خود انتخاب کنیم؟

تاریخ درج: 1401.07.23

62

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook