چرا مراقبت و نگهداری درب های اتوماتیک مهم است؟

چاپ صفحه

 

اگر استفاده از سیستم های درب اتوماتیک، همیشه یک امر لوکس تلقی می شده است، در طول سال ها تا حد زیادی توسعه یافته است. امروزه در اماکن صنعتی، تجاری و پارکینگ‌های شخصی از درب‌های اتوماتیک به‌ویژه برای کاربردی بودن استفاده می‌شود. با استفاده از آن، مقررات حاکم بر درب اتوماتیک نیز به تدریج تکامل یافته است. هدف، ایمن سازی بهتر تجهیزات و محافظت از کاربران، صرف نظر از نوع باز شدن است. من در این مقاله تمام اطلاعات مربوط به استانداردهای موجود در سیستم درب اتوماتیک را در اختیار شما قرار خواهم داد. 
ویژگی درب های اتوماتیک 
اولین ویژگی نصب درب اتوماتیک، در کاربردی بودن آن نهفته است. در واقع، این نوع باز کردن، همانطور که از نامش پیداست، به لطف سیستم باز و بسته شدن خودکار کار می کند. بنابراین، راحتی استفاده روزانه را به‌ویژه در مکان‌هایی که برای عموم باز است، بهینه می‌کند. کاربران از دستکاری های متعدد برای باز و بسته کردن در در امان هستند. آنها می توانند از اتاقی به اتاق دیگر حرکت کنند، حتی با دستان پر. در همین زمینه، مناسب ترین دهانه برای افراد کم تحرک است. اگر دسترسی به فروشگاه یا محل شما بسیار دشوار است، درب‌های اتوماتیک عابر پیاده به این افراد اجازه می‌دهند بدون مشکل به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
اما به خاطر طراحی منحصر به فرد و سیستم برقی آن، تجهیزات بسیار ایمن نیز می باشد. با استفاده از آن، امنیت بهینه محل را تضمین می کنید. در نهایت، درب های سکشنال استاندارد، پذیرش با کیفیت را برای درب ورودی ارائه می دهند. آنها کاملا در هر ساختمانی قرار می گیرند و در عین حال معماری آن را بهبود می بخشند. علاوه بر این، تعدد مدل ها نیز می تواند یک دارایی بزرگ برای درب های اتوماتیک باشد. ما چندین فرم را با توجه به نیاز شما ارائه می دهیم. سپس می توانید بین درب های محتلف یکی را انتخاب کنید.

 

ویژگی درب های اتوماتیک

 

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که پارتیشن شیشه ای دارد، امکان هماهنگ سازی آن با هر نوع طراحی دکوراسیونی که در نظر دارید است. 

 

سیستم باز کردن درب 
بسته به مدلی که انتخاب می کنید، چندین گزینه باز شدن خودکار دارید. سیستم برقی درب اتوماتیک بسته به عملکرد، مکانیزم اتوماتیک متفاوتی را در خود جای داده است. می توانید انتخاب کنید:
باز کردن دستی با استفاده از سوئیچ.
مکانیزم تمام اتوماتیک.
یک سیستم نیمه اتوماتیک که با فشار کمی درب باز و بسته می شود.
باز کردن از طریق کنترل از راه دور.
اما برای بهره مندی از تمامی مزایای ارائه شده توسط درب اتوماتیک، ضروری است که تجهیزات با استانداردهای مختلف قابل اجرا مطابقت داشته باشند. بنابراین شما باید تامین کننده ایده آلی را برای تضمین انطباق درب های اتوماتیک خود پیدا کنید. این عنصر از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا دهانه برای استفاده جمعی نصب شده است.

قوانین مربوط به درب های اتوماتیک چیست؟

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از اتلاف انرژی است.

قوانین مربوط به درب های اتوماتیک چیست؟
درب های اتوماتیک تابع مقررات سختگیرانه ای هستند. سپس قوانین متعددی وجود دارد که بر طراحی، ساخت، نصب و نگهداری این تجهیزات حاکم است. هدف اصلی این استانداردها تضمین ایمنی کاربران و تاسیسات است. همانطور که متوجه شده اید، درب اتوماتیک مطابق با استانداردهای موجود، تضمین راحتی، ایمنی و دوام است. از این نظر، سانادر، به شما درهای عابر پیاده را ارائه می دهد که با تمام نیازها سازگار است. محصولات ما به طور کامل با تمام مقررات مربوط به درب ها و درب های اتوماتیک مطابقت دارند.
چرا مراقبت از درب های اتوماتیک مهم است؟
برای یک شرکت باز برای عموم، نگهداری درب های اتوماتیک یک الزام است. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان برای کمک به مشتریان برای لذت بردن از شرایط عالی تجهیزات، قراردادهای تعمیر و نگهداری را پیشنهاد می کنند. در برخی موارد، کاربران قبل از انجام تعمیر منتظر می مانند تا درب اتوماتیک خراب شود. با این حال، این امر علاوه بر کارهای پیچیده، پیامدهای مالی سنگینی نیز دارد. بدیهی است که سرویس و نگهداری حتی قبل از اینکه باز با مشکل عملیاتی مواجه شود ضروری است. 
هر مالک در صورت بروز نقصی که خطر محافظت از کاربران را مختل کند، مسئول است. با این وجود، باید توجه داشت که تعمیر و نگهداری درب های اتوماتیک می تواند تعداد زیادی از مشکلات را به خصوص از نظر عملکرد تجهیزات برطرف کند. کافی است بررسی ها را به موقع انجام دهید. نگهداری درب اتوماتیک شما به بهینه سازی طول عمر آن کمک می کند. در واقع، این عملیات شامل بررسی خرابی‌های احتمالی و بخش‌های معیوب سیستم است. با تضمین عملکرد صحیح دستگاه، تعمیر و نگهداری در نتیجه طول عمر آن را افزایش می دهد. علاوه بر این، تعمیر و نگهداری تأیید دوره ای نیز برای بهبود عملکرد درب های اتوماتیک ضروری است.

 

آیا استفاده از درب ضد حریق برای ایمنی ساختمان اجباری است؟

سخن پایانی
نگهداری و سرویس درب های اتوماتیک شامل یک برنامه چک آپ منظم برای کل سیستم است. اما در صورت خرابی یا مشکل، خدمات تعمیر سریع را نیز ارائه می دهیم. برای اینکه سیستم درب اتوماتیک شما در شرایط کار عالی باشد، ما برنامه های نگهداری مختلفی را انجام می دهیم.

      
چرا مراقبت و نگهداری درب های اتوماتیک مهم است؟

تاریخ درج: 1401.07.23

60

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook