اجزای درب اتوماتیک کشویی

چاپ صفحه


درب کشویی، به صورت خودکار با لغزش روی ریل باز می شود. همچنین برای باز و بسته شدن تحت عمل یک فرمان، در نزدیکی یا از راه دور طراحی شده است. درب اتوماتیک کشویی با لغزش در امتداد دیواری که روی آن نگهداری می شود، قابل مشاهده می باشد. بنابراین، درب اتوماتیک کشویی توسط افراد و مشاغل به طور یکسان، چه در داخل و چه در خارج از ساختمان استفاده می شود.
کاربرد درب اتوماتیک کشویی
استفاده از درب اتوماتیک کشویی بسیار کاربردی است، به عنوان مثال زمانی که برای ورود یا خروج از آشپزخانه دستان خود را پر کرده اید، برای جلوگیری از پیاده شدن از ماشین در مورد گاراژ، برای افراد کم تحرک یا در شرایط محیطی خاص مناسب می باشد. از آنجایی که در امتداد دیوار قرار می گیرد، باید عاری از هرگونه عنصر تزئینی (قاب، آینه و غیره)، مبلمان، و همچنین کلید یا پریز باشد، که پس از آن غیر قابل دسترس می شود.
اجزای درب اتوماتیک کشویی
پی وی سی
PVC که به طور طبیعی ضد پوسیدگی است، دوام عالی و همچنین عایق حرارتی و صوتی خوبی را ارائه می دهد. عیب اصلی آن این است که در صورت آتش سوزی در صورت نسوختن بخارات سمی می دهد. در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد، حتی می دانید چگونه از چوب یا آلومینیوم تقلید کنید. نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد، زیرا با یک پاک کردن ساده اسفنج، کافی است.
چوب
چوب یک عایق حرارتی بسیار خوب است و در بسیاری از روکش‌ها تولید می‌شود. اکولوژیک و قابل بازیافت است. با این حال، نیاز به نگهداری منظم (هر 5 تا 10 سال) دارد.
آلومینیوم
آلومینیوم زنگ نمی زند و نیازی به نگهداری خاصی ندارد. سبک وزن، در چندین رنگ موجود است و جامد و بادوام است. رسانایی آن باعث می شود عایق حرارتی ضعیفی باشد و درب اتوماتیک کشویی آلومینیومی باید با ترمال بریک انتخاب شود.
شیشه
شیشه درب اتوماتیک شفاف است. شیشه اجازه می دهد تا نور از یک اتاق به اتاق دیگر یا از بیرون عبور کند.
فولاد
فولاد مقاوم است، ایمنی بی‌نظیری را ارائه می‌کند، اما برای اینکه زنگ نزند، باید در برابر خوردگی درمان شود. برای عایق کاری خوب نیاز به درب دوجداره با عایق توکار است که قیمت درب اتوماتیک کشویی را بالا می برد.

 

 

 

 

محافظ درب اتوماتیک کشویی
برای ایجاد ایمنی مطلوب، تشخیص خودکار مانع به درب فرمان می‌دهد تا در جهت مخالف (باز یا بسته شدن) حرکت کند تا فرد یا وسیله نقلیه در خطر گیر افتادن قرار نگیرد. سیستم باز کردن قفل اضطراری امکان باز یا بسته شدن دستی در را در هر زمان فراهم می کند.
قیمت درب اتوماتیک کشویی
قیمت درب اتوماتیک کشویی به عوامل زیادی از جمله ابعاد، متریال و اتوماسیون های ارائه شده بستگی دارد.
زیبایی درب همراه با بهره وری انرژی
از ویژگی خوب سیستم درب کشویی می توان به بهره وری انرژی و جلوگیری از اتلاف حرارت اشاره کرد. قاب پلاستیکی که به طور نامرئی بین دو عنصر کشویی ادغام شده و با فایبرگلاس تقویت شده است، عایق حرارتی پروفیل های درب را فراهم می کند. این بدان معنی است که برگ های بزرگ در به عایق حرارتی ورودی نما و در نتیجه محافظت از آب و هوا کمک می کند.
درب‌های اتوماتیک کشویی کاملا با نمای شیشه‌ای جلو و فضای داخلی شفاف مطابقت دارند. آنها دسترسی و ایمنی را در یک ساختمان قابل سکونت افزایش می دهند.

 

 

کنترل درب های کشویی اتوماتیک
اتوماسیون درب کشویی را می توان به صورت محلی یا از راه دور توسط ترمینال های مختلف کنترل کرد:
کنترل دیواری که اجازه می دهد باز و بسته شدن درب کشویی با فشار کنترل شود.
تماس با یک یا دو کلید: در حالت دوم، یکی دستور باز کردن، دیگری بسته شدن را می دهد.
درهای کشویی دسترسی و امنیت را فراهم می کنند
زمانی که مدارس، گروه ها و خانواده ها می خواهند به راحتی و به سرعت وارد ساختمان جدید و از آن خارج شوند، درهای ورودی اصلی باید فشار قابل توجهی را تحمل کنند. سیستم های درب کشویی اتوماتیک با درایوهای مخصوص برای باز و بسته شدن دائمی طراحی شده اند که قابل اطمینان، روان و بی صدا هستند.
سخن پایانی

باز و بسته شدن به وسیله خودکار: باز و بسته شدن درب به طور خودکار زمانی انجام می شود که فرد یا وسیله نقلیه ای شناسایی شود.

 
اجزای درب اتوماتیک کشویی

تاریخ درج: 1401.05.23

300

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook