خرید جک پارکینگ

چاپ صفحه

نکات طلایی برای خرید جک پارکینگ

امروزه در بیشتر ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری برای باز و بسته کردن درب از جک پارکینگ استفاده می‌کنند. جک پارکینگ دارای ویژگی‌های زیادی است، سهولت رفت و آمد، ایمنی و امنیت و کاهش میزان آسیب دیدگی خودرو و اشیا از جمله آن‌ها هستند.

 

خرید جک پارکینگ

با توجه به محبوبیت روز افزون این جک پارکینگ، شرکت‌ها و تولیدی‌های زیادی وجود دارند که در حوزه طراحی و تولید جک پارکینگ فعالیت کرده و جک پارکینگ با برندهای زیادی در بازار وجود دارند؛ اما تمامی آن‌ها از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند؛ از این رو پیش از خرید جک پارکینگ باید یک سری نکات و اطلاعات را در نظر داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

 

میزان تردد

اولین نکته‌ای که باید برای خرید جک پارکینگ در نظر بگیرید، میزان تردد است. این که درب ساختمان چقدر در شبانه روز باز و بسته می‌شود می‌تواند در خرید شما تاثیر داشته باشد. اگر می‌خواهید برای دربی، جک بخرید که حدودا 20 الی 30 بار در روز باز و بسته می‎شوند بهتر است به سراغ جک الکترومکانیک بروید؛ اما اگر دارای یک ساختمانی هستید مثل مراکز اداری که درب آن زیاد باز و بسته می‌شود، جک هیدرولیکی برای شما گزینه خوبی است.

 

وزن درب

نکته دیگری که اهمیت زیادی در خرید برایتان خواهد داشت؛ وزن درب است. جک پارکینگی باید متناسب با وزن درب خریداری شود تا از خرابی و بروز مشکلات این چنینی جلوگیری شده و در مصرف هزینه‌ها صرفه جویی گردد. اگر نمی‌دانید که وزن درب تان چقدر است می‌توانید از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

 

قطعی برق

همان طور که می‌دانید بیشتر وسایل امروزی وابسته برق هستند و اگر آن نباشد از کار می‌افتند. زمانی که جک پارکینگ را می‌خرید باید حدودا بدانید برق در منطقه شما تا چه حد قطع می‌شود. اگر در محدوده‌ای هستید که برق زیاد می‌رود بهتر است جک پارکینگی 24 ولت بخرید؛ چرا که می‌توانند از باتری استفاده کرده و در زمان نبود برق کار کنند.

 

موقعیت درب ساختمان

همان طور که می‌دانید ساختمان‌ها یا شمالی هستند یا جنوبی، در ساختمان‌هایی که درب آن‌ها جنوبی نصب شده است؛ جک‌های برقی که ترمز دارند و دور آن‌ها آهسته است باید نصب شوند؛ چرا که این مدل جک‌های پارکینگی صدای پایینی تولید کرده و آسیبی به اشیا و ماشین نمی‌رسانند.

 

قفل برقی روی درب

برای این که از جک پارکینگی به خوبی استفاده کنید و برایتان تا سالیان سال کار کند؛ روی درب قفل برقی نصب کنید. وجود قفل برقی سبب شده تا درب بر اثر فشار باز نشود و اصطکاک آن کمتر شود. وجود قفل برقی به باز و بسته شدن درب کمک کرده و طول عمر جک پارکینگ را افزایش می‌دهد.

 

نصب جک پارکینگ

در بین موارد موفق می‌توان نحوه نصب و راه اندازی جک پارکینگ را مهم تر از عوامل دیگر دانست. یادتان باشد این که برند خوبی از بازار بخرید تازه اولین قدم است؛ چرا که اگر جک پارکینگ به خوبی نصب نشود؛ برایتان سودی نخواهد داشت و پس از مدتی خراب شده و دست شما را در پوست گردو می‎گذارد و باید هزینه زیادی برای تعمیر آن پرداخت کنید. نصب جک پارکینگ باید توسط فرد با تجربه انجام شود؛ اگر تخصص کافی ندارید خودتان جک را نصب نکنید.

 

برندهای معتبر جک پارکینگ در بازار

برای این که خرید خوبی داشته باشید بهتر است نگاهی به برندهای معتبر موجود در بازار بیاندازیم که عبارتند از:

 

جک پارکینگ تابا

تابا الکترونیک یکی از برندهای ایرانی معتبر است که در زمینه طراحی و تولید جک پارکینگ فعالیت کرده و علاوه بر آن در حوزه آیفون تصویری هم فعالیت می‌کند. محصولات جک پارکینگ تابا همراه با ضمانت و گارانتی به مشتریان عرضه شده و پشتبانی خوبی دارند.

 

جک پارکینگ فک ایتالیا

فک یکی دیگر از برندهای معتبر در حوزه جک پارکینگ است که مبدا آن کشور ایتالیا می‌باشد. این برند یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده است و محصولات آن ضمانت و کیفیت خوبی دارد و کارایی آن نرم و بی سر و صدا است. جک پارکینگی فک برای درب‌های دو لنگه مناسب است و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، قیمت آن هم مناسب است.

 

جک پارکینگ فادینی

جک پارکینگ فادینی هم متعلق به کشور ایتالیا است و محصولات آن تنوع زیادی دارند. جک پارکینگ فادینی برای درب دو لنگه و لولایی مناسب است. محصولات این شرکت به صورت هیدرولیکی می‌باشند و عموما برای درب‌هایی استفاده می‌شوند که در شبانه روز تردد آن‌ها بیشتر از 30 مرتبه در روز است.

ویژگی‌های فنی جک پارکینگ فادینی

مقاومت بالا و ضد زنگ

آزاد شدن جک در مواقع ضروری

امکان تردد 80 بار در ساعت

برخورداری از موتور هیدرولیکی

کارکرد در شرایط آب و هوایی مختلف

 

جک پارکینگ سیماران

یکی دیگر از برندهای معتبر در کشور، جک پارکینگ سیماران است. شرکت سیماران دارای یک سری ویژگی‌هایی هستند که نسبت به بقیه محبوبیت بالاتری دارد. مدار فرمان این جک پارکینگ دو سرعته می‌باشد و هر لنگه درب را به راحتی جابه جا می‌کند. ضمانت این جک پارکینگ 30 ماهه است و پس از خرید توسط شرکت عرضه کننده به مشتریان ارائه داده می‌شود. جک پارکینگ سیماران نصب راحتی دارد و طول عمر آن هم خوب و بالاست.

 

جک پارکینگ سوزوکی

سوزوکی هم در بازار داخلی ایران برند بسیار شناخته شده است و برای درب‌هایی با وزن و ارتفاع زیاد کارایی خیلی خوبی دارد؛ چرا که قدرت این جک خیلی بالاست و عموما می‌تواند درب‌هایی با وزن 400 کیلوگرم را جابه جا نماید.

 

جک پارکینگ بی تی اف

جک پارکینگ بی تی اف در سال‌های اخیر در کنار برندهایی نظیر سیماران، تابا و ... قرار گرفته است. این جک عموما برای مراکز تجاری و ساختمان‌هایی با تردد زیاد استفاده می‌شود. همچنین برای درب لولایی کارایی خیلی خوبی دارد. جک پارکینگ بی تی اف با توجه به این که مدار فرمان هوشمند و چشمی قدرتمند دارد جزء محصولات گران قیمت به شمار می‌آید. هر چند قیمت آن زیاد است اما بهترین گزینه است در بین انواع جک پارکینگوب سایت سانادر

خرید جک پارکینگ

تاریخ درج: 1401.02.04

1788

0

این خبر را به اشتراک بگذارید

facebook